[De Belofte 2023] Monique Bergers over Puck de Mol van Otterloo

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Monique Bergers is Puck de Mol van Otterloo, account manager bij N=5.

Zakelijke belofte

Als het in ons vak over beloftes  gaat, gaat het al snel over creatieve talenten. Daarom grijp ik deze kans aan om onze zakelijke belofte in de schijnwerpers te zetten: Puck de Mol van Otterloo. Puck is wat mij betreft de belofte van 2023. Twee jaar geleden kwam zij bij N=5 binnen met weinig tot geen werkervaring binnen de branche. Juist, precies voor Corona. En als je je dan in die tijd toch onmisbaar weet te maken voor zowel klant als collega, dan heb je aardig wat in je mars. 

Liefde voor creatie 

Puck snapt creatief werk en weet wat er nodig is om het beste werk te faciliteren en hoe je mensen daarin mee krijgt..  Ze schakelt makkelijk van strategie naar operatie en zorgt dat er structuur is in de projecten, zonder dat ze het proces opdringt. En de resultaten zijn daar, met prijswinnende campagnes voor o.a. ABN AMRO.  

MD in de dop

Puck is relatief jong, maar heeft al een enorm netwerk en schakelt net zo makkelijk met een eigenwijze Art Director als met een eigenwijze CMO. Binnen N=5 werkt ze veel samen met het MT aan new business, marketing en PR. Waarbij ze in alles onze visie uitdraagt en ons uitdaagt op verschillende onderwerpen.

RA*W bestuur

Sinds een half jaar is Puck toegetreden tot het RA*W bestuur, waar ze in korte tijd een grote professionaliseringsslag heeft doorgevoerd en diverse nieuwe initiatieven heeft geïnitieerd, zoals de pitch in de trein naar Cannes. Dat doet ze er ook nog ‘even’ bij. En dat allemaal ook nog eens met de energie en flair die zo belangrijk zijn voor een creatief bureau als N=5.

www.nis5.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.