[De Belofte 2023] Monique Bergers over Puck de Mol van Otterloo

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Monique Bergers is Puck de Mol van Otterloo, account manager bij N=5.

Zakelijke belofte

Als het in ons vak over beloftes  gaat, gaat het al snel over creatieve talenten. Daarom grijp ik deze kans aan om onze zakelijke belofte in de schijnwerpers te zetten: Puck de Mol van Otterloo. Puck is wat mij betreft de belofte van 2023. Twee jaar geleden kwam zij bij N=5 binnen met weinig tot geen werkervaring binnen de branche. Juist, precies voor Corona. En als je je dan in die tijd toch onmisbaar weet te maken voor zowel klant als collega, dan heb je aardig wat in je mars. 

Liefde voor creatie 

Puck snapt creatief werk en weet wat er nodig is om het beste werk te faciliteren en hoe je mensen daarin mee krijgt..  Ze schakelt makkelijk van strategie naar operatie en zorgt dat er structuur is in de projecten, zonder dat ze het proces opdringt. En de resultaten zijn daar, met prijswinnende campagnes voor o.a. ABN AMRO.  

MD in de dop

Puck is relatief jong, maar heeft al een enorm netwerk en schakelt net zo makkelijk met een eigenwijze Art Director als met een eigenwijze CMO. Binnen N=5 werkt ze veel samen met het MT aan new business, marketing en PR. Waarbij ze in alles onze visie uitdraagt en ons uitdaagt op verschillende onderwerpen.

RA*W bestuur

Sinds een half jaar is Puck toegetreden tot het RA*W bestuur, waar ze in korte tijd een grote professionaliseringsslag heeft doorgevoerd en diverse nieuwe initiatieven heeft geïnitieerd, zoals de pitch in de trein naar Cannes. Dat doet ze er ook nog ‘even’ bij. En dat allemaal ook nog eens met de energie en flair die zo belangrijk zijn voor een creatief bureau als N=5.

www.nis5.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.