
DDMA viert 20e verjaardag en reikt de Carel Rog Penning uit
DDMA bestaat 20 jaar en vierde dit jubileum met haar leden in Capital C in Amsterdam. Bij deze gelegenheid blikte directeur Judith Oude Sogtoen terug op de ontwikkelingen in het marketingvakgebied en DDMA in de afgelopen 20 jaar. Daarnaast reikte bestuursvoorzitter Noor Cloo de tweede Carel Rog Penning uit aan oud-directeur Diana Janssen wegens haar verdiensten voor het vak.
Het 20-jarig jubileum van DDMA werd aan het einde van het jaar feestelijk gevierd met een borrel voor leden en genodigden, met onder meer een optreden van De Speld Live. In oktober en november kwamen prominente figuren uit de geschiedenis van DDMA aan het woord om hun verhalen en herinneringen te delen.
Diana Janssen ontvangt Carel Rog Penning
Noor Cloo, bestuursvoorzitter van DDMA, reikte de Carel Rog Penning uit aan oud-directeur Diana Janssen als erkenning voor haar jarenlange inzet voor de sector. Diana Janssen was directeur van DDMA van 2006 tot 2023 en heeft in deze tijd een cruciale rol gespeeld in de groei van de vereniging en de ontwikkeling van data-driven marketing in Nederland.
Onder haar leiding heeft DDMA zich gepositioneerd als belangrijke belangenbehartiger voor de marketingsector. Daarnaast heeft zij ethiek en de maatschappelijke verantwoordelijkheid die we als sector dragen als het gaat om data en marketing op de kaart gezet.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Bob Koigi: Cannes International Festival of Creativity
CNX 2025 dag 1: AI innovaties en cultureel programma
[Vacancy] Scooperz has a position for Account Director EMEA
[Vacancy] Scooperz has a position for New Business Support
Kelly Eliyahu: AI versnelt marketing voor Salesforce
Gepubliceerd door: Daan Dekkers