DDB Amsterdam en Eigen Fabrikaat ontwikkelen Kruidvat opstart-campagne

DDB Amsterdam en Eigen Fabricaat hebben voor Kruidvat een opstart campagne ontwikkeld die vanaf 21 augustus 2023 tot en met 10 september te zien zal zijn via tv, online en in de Kruidvat-winkels.  Ook via social media zal de campagne via snippits worden gevoed.

Onder de noemer We gaan er weer VOORdeel, wil Kruidvat er op wijzen dat het in zijn optiek voordelige producten verkoopt voor de nazomer.

DDB Amsterdam en Eigen Fabricaat hadden voor Kruidvat het personage van de single moeder Lies en haar vriendin Anouk via social media beschikbaar gesteld. Zij gingen nar het Lloret de Mar waarbij op YouTube op 28 juli een vakantiefilm beschikbaar kwam.

Kruidvat heeft daarbij los van de traditionele retailpieken voor het eerst campagne gevoerd tijdens de zomermaanden juli en augustus.

Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience bij Kruidvat-eigenaar AS Watson: “Met de nazomercampagne helpt Kruidvat om er weer fris tegenaan te kunnen. Klanten kunnen bij ons hun voorraadkastjes aanvullen voor de dagelijkse routine zonder natuurlijk teveel te betalen.

Ook Lies laat in de tv-commercial zien dat ze hoognodig haar voorraad aan moet vullen. Ze is net terug van vakantie en staat in de badkamer waar ze er achter komt dat haar tandpasta, dagcrème en deo op zijn. Dochter Anna betrapt Lies als zij het deoprobleem oplost met een bus wc-verfrisser. Kortom tijd om naar Kruidvat te gaan waar je gelukkig je voorraad weer voordelig kunt aanvullen.”

www.eigenfabrikaat.nl

www.ddbamsterdam.nl

www.kruidvat.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

Suite Rouge ontwikkelt beautycampagne Kruidvat

09-09-2025 | 14:56:54
Met deze campagne wil de drogisterijketen haar positie versterken als beautybestemming waar consumenten zowel vertrouwde merken als actuele trends vinden

ACE Social krijgt social media van Kruidvat onder beheer

03-07-2025 | 12:21:03
Naast de social media strategie werkt ACE Social ook samen met Kruidvat op het gebied van PR.

Kruidvat en Armoedefonds slaan alarm over verzorgingsarmoede

10-06-2025 | 14:00:00
Steeds meer Nederlanders kunnen zich geen verzorgingsproducten veroorloven. Dat blijkt uit de Verzorgingsarmoedebarometer van Ipsos I&O in opdracht van Kruidvat

LiveWall wint DIA en SAN Accent met digitale campagnes

10-06-2025 | 09:23:01
LiveWall heeft twee prijzen gewonnen tijdens de Dutch Interactive Awards (DIA) en de SAN Accenten.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne

24-11-2025 | 15:13:04
Deze activatie was onderdeel van de crossmediale campagne, bestaande uit digitale en OOH-zichtbaarheid in zowel Nederland als België.

Frank Goren: The Invaders helpt merken in gamingcultuur

24-11-2025 | 14:00:26
In Marketing Report TV gaat Frank Goren, Strategy Officer bij The Invaders, in gesprek met Bas Vlugt over de ontwikkeling van gaming als marketingdomein.

Unlike ontwikkelt Sinterklaascampagne voor RAAK

24-11-2025 | 09:58:46
Met Reine Clause zet RAAK een personage in dat op een luchtige manier aandacht vraagt voor online gedrag.

Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE

24-11-2025 | 09:58:00
Tijdens de 34e editie van de ADCE Awards in Barcelona zijn twee Nederlandse bureaus in de prijzen gevallen.

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een Hubspot Specialist

24-11-2025 | 08:11:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar Hubspot Specialist - Hybride, Zwolle
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.