DCVF gaat voor DEDDO aan de slag met online strategie

Actiemarketingbureau DCVF uit Amsterdam gaat samenwerken met DEDDO, onderdeel van de Brink Groep Rotterdam. DCVF ondersteunt het bedrijf bij het versterken van de merkpositie en het activeren van de doelgroep via doelgerichte online campagnes. De basis daarvoor is een digitale strategie die aansluit bij de dagelijkse praktijk van de bouwsector.

DEDDO richt zich op vakmensen in de bouw en helpt hen bij het calculeren, offreren en factureren van klussen. Daarmee krijgen zij meer tijd over buiten werktijd.

Creatief werk gericht op zelfstandige bouwers

Maurice Wierckx, Product Owner bij DEDDO: "Onze missie is helder: bouwers laten bouwen. DCVF begrijpt die boodschap én weet hoe je die online krachtig vertaalt. We kijken uit naar de samenwerking."

Coen Zuijdervliet, creatief directeur bij DCVF: "We zijn heel blij met DEDDO als klant en hebben veel zin om digitaal creatief werk te maken, dat zelfstandige bouwers in beweging brengt."

www.dcvf.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[Vacatures] DCVF zoekt een Strategie & Gedrag Stagiair

21-08-2025 | 11:35:00
DCVF is per direct op zoek naa een Strategie & Gedrag Stagiair - Danzigerkade 13e, Amsterdam

Sanne Demir en Niels Braat: Opposites Create werkt bij DCVF

22-05-2025 | 11:17:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over de kracht van het principe Opposites Create

Op vliegvelden kun je van alles verkopen, behalve koffers

06-04-2025 | 09:19:00
Marketing Report is op bezoek bij DCVF. We spreken met Sanne Demir.

De toekomst van retail: luchthaven is de nieuwe winkelstraat

07-02-2025 | 10:29:00
Martijn Nillesen van DCVF vertelt tijdens de whitepaper sessies over het fenomeen Travel Retail.

DCVF neemt retailactiviteiten HelloHero over

28-01-2025 | 16:42:00
DCVF neemt de retailactiviteiten van HelloHero over. HelloHero-oprichter Harmen Schepers krijgt de leiding over de afdeling Retail Experience Design


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.

ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform

04-09-2025 | 12:43:00
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.

Masha Kodden CMO De Koffiejongens

04-09-2025 | 12:37:00
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.