
Consumer Panel Services (CPS GfK) gaat verder als YouGov
Tien maanden na de overname door consumentenonderzoeksleider YouGov heeft Consumer Panel Services (CPS GfK) een nieuwe naam: YouGov. De organisatie, bekend om meer dan 60 jaar ervaring in het verzamelen van aankoopgegevens van Europese huishoudens, zet hiermee een volgende stap als onderdeel van YouGov.
Met de rebranding neemt YouGov niet alleen een andere naam en merkuitstraling aan, maar werkt het ook aan een samenhangende strategie waarin de waarden en doelstellingen van beide organisaties samenkomen. De focus ligt op het leveren van hoogwaardige, realtime gegevens die inzicht geven in wat mensen denken, voelen en doen..
Betere beslissingen nemen
De kern van YouGov draait om vier pijlers: data, inzichten van panelleden, expertise van professionals en technologieën zoals AI. Deze combinatie stelt merken en organisaties in staat om betere beslissingen te nemen en hun concurrentiepositie te versterken.
Mike Woods, Chief Marketing Officer bij YouGov: "In een wereld vol ruis in de data-industrie is het essentieel dat we ons concentreren op onze kernmissie: het leveren van real-world gegevens van echte mensen in realtime. Dat alles is te danken aan onze mensen, die hun meningen en acties met ons blijven delen.”
In het kader van deze rebranding worden alle merkactiva en kanalen van CPS GfK afgestemd op die van YouGov. Eind november zullen de sociale kanalen en de website van CPS GfK worden opgeheven.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nespresso benoemt Sonia Nastase als opvolger Kika Buhrmann
Omnicom krijgt obligatiehouders mee in overname Interpublic Group
Vlaamse overheid kiest mediabureaus Initiative en Semetis
Interpublic Group: lagere omzetten en resultaten in H1 2025
Boudewijn Wubbels (OMD): Measuring the Unclickable
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert