Coca-Cola lanceert kerstcommercial: The World Needs More Santas
Coca-Cola lanceert de kerstcampagne en bijbehorende commercial The World Needs More Santas.
Met deze campagne toont Coca-Cola de kerstgedachte van vriendelijkheid en vrijgevigheid. Dit thema komt terug in alle campagne-onderdelen, zoals een digitale Find your inner Santa quiz en een Create Real Magic AI-platform dat later dit jaar gelanceerd wordt. In Nederland zal de televisiecommercial vanaf 6 december te zien zijn.
Coca-Cola is al heel lang verbonden met het beeld van de Kerstman, nadat het voor het eerst werd gebruikt in kerstreclames in de jaren 20. In 1931 gaf Coca-Cola illustrator Haddon Sundblom de opdracht om afbeeldingen van de Kerstman te maken voor de kerstadvertenties van het merk. De door hem ontwikkelde Santa, staat nog altijd aan de basis van het iconische hedendaagse beeld.
Als onderdeel van de lokale kerstcampagne werkt Coca-Cola ook dit jaar weer samen met maatschappelijk partner het Rode Kruis. Coca-Cola ondersteunt met een donatie en diverse activiteiten, landelijke en regionale voedselhulpprogramma’s.
De 360-graden-kerstcampagne wordt verder breed uitgerold via tv, online video, OOH, digital, social media, PR en op de winkelvloer, en loopt vanaf 6 tot 26 december.
Ontwikkel een lange termijnstrategie waarbij het vinden van potentiële consumenten voorop staat. De communicatie moet aandacht trekken voor de gehele Asiansnackcategorie én er moet voldoende rotatie van Mitsuba genereren om koning op het schap te worden
Hoe krijg je 11.000 medewerkers, met uiteenlopende profielen, verspreid over verschillende locaties verenigd onder dezelfde vlag, waarbij ze een gevoel van betrokkenheid krijgen?
Vanaf vandaag gaat een campagne live die laat zien hoe Carpetright zijn klanten ontzorgt met diensten die zij vanuit hun huis kunnen gebruiken. Speciale aandacht gaat, naast thuisadvies en de gratis stalenservice, uit naar de Room Visualiser
Besparen is een onderwerp dat momenteel erg leeft in Nederland. Alfred ontwikkelde voor Praxis een campagne waarin centraal staat hoe mensen met relatief simpele klussen geld kunnen besparen
In 2022 viert Utrecht 900 jaar stadsrechten. Een feest van, door en voor Utrechters gevierd in alle tien wijken. Utrechters bedenken, maken en organiseren het programma van 2 juni tot en met 11 november zelf en hun content is leading
Al meer dan 220 jaar werkt Rijkswaterstaat onverstoord aan een veilig, leefbaar en bereikbaar Nederland. Het maatschappelijke belang van de uitvoeringsorganisatie van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat is enorm. Daar is lang niet iedereen zich van bewust
De campagne Face It, MS is zenuwslopend geeft de zenuwziekte Multiple Sclerose letterlijk een gezicht, maakt duidelijk wat de ziekte inhoudt én wat het met de patiënten doet
Een bedrijf starten is een feestje. Een bedrijf verkopen, dat is andere koek. Veel ondernemers hebben het er moeilijk mee. Anderen genieten juist: minder verantwoordelijkheden en vaak een mooie som geld op de bankrekening. Maar wat te doen met al dat geld
Ondernemers laten zien dat je meer kan met energie. Energie besparen, natuurlijk. Maar ook klanten beter servicen. Of zorgen dat je werknemers zich prettig voelen. We laten echte ondernemers hun duurzame ondernemersverhaal vertellen en koppelen dat aan de proposities en oplossingen van Vattenfall
Met wat werkt voor jou wil UWV laten zien dat zij begrijpt dat er niet één recept is om werk te vinden. Aan ons de vraag om op zo toegankelijk en helder mogelijke manier het gesprek met de doelgroep te starten over wat mogelijk voor hén kan werken, bij de zoektocht naar (ander) werk
De uitvoering en communicatie van de Noodmaatregel Overbrugging Werkgelegenheid, bij iedereen beter bekend als de NOW, behoort tot een van de grootste uitdagingen van publieke dienstverleners uit de Nederlandse geschiedenis
Onze internationale destinatie campagne is gericht op het stimuleren van waardevol bezoek aan Nederland. Bezoek dat bijdraagt aan een leefbare, geliefde en waardevolle bestemming voor bezoekers, bedrijven en bewoners
Consumenten worden zelfstandiger, terwijl hun vertrouwen in merken verder afneemt. De winnaars zijn volgens Havas de merken die dynamic adaptability tonen