Clear Channel en Imagine5 starten samenwerking

Clear Channel en Imagine5 kondigen een samenwerking aan. Samen gaan zij nieuws met een duurzaam thema delen via de digitale schermen van Clear Channel, verspreid door heel Nederland. In juni hebben Clear Channel en Imagine5 een pilot van vier weken uitgevoerd. Beide partijen waren enthousiast over de resultaten. Imagine5 zag hun positieve berichten over duurzaamheid door het hele land, wat bijdroeg aan de zichtbaarheid van hun platform en de impact van hun boodschap.

De content van Imagine5 die Clear Channel toont op de digitale schermen, wordt aangepast aan specifieke doelgroepen en locaties. Op straat wordt bijvoorbeeld ander positief nieuws getoond dan op de digitale schermen op scholen. Daarnaast wordt het nieuws continu geüpdatet, zodat er altijd wordt ingespeeld op actuele thema's en gebeurtenissen.

Wierish Debipersad, Commercial Director bij Clear Channel Nederland: "Deze samenwerking is een geweldige manier om onze schermen nog relevanter te maken en past bij onze duurzame doelstellingen. Houd onze schermen in de gaten voor de nieuwste positieve updates over duurzaamheid en zie hoe we samen met Imagine5 bijdragen aan een groenere toekomst."

Melle Bos, Chief Engagement Officer bij Imagine5: "We zijn ontzettend blij met deze samenwerking met Clear Channel. Onze positieve duurzame verhalen krijgen nu zichtbaarheid door heel Nederland, waarmee we nog meer mensen inspireren in een wereld die vaak gedomineerd wordt door negatief nieuws. We laten zien dat er enorm veel goeds gebeurt iedere dag en geloven dat zo’n positief geluid een belangrijk alternatief narratief is."

www.clearchannel.nl

www.imagine5.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Agency Lead bij Bauer Media Outdoor Nederland

08-08-2025 | 10:25:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Agency Lead bij Bauer Media Outdoor Nederland 

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Business Analist bij Bauer Media Outdoor Nederland

08-08-2025 | 09:29:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Business Analist bij Bauer Media Outdoor Nederland 

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner bij Bauer Media Outdoor Nederland

23-06-2025 | 09:09:00
Clear Channel is per direct op zoek naar een Planner bij Bauer Media Outdoor Nederland


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.