
Clear Channel en Imagine5 starten samenwerking
Clear Channel en Imagine5 kondigen een samenwerking aan. Samen gaan zij nieuws met een duurzaam thema delen via de digitale schermen van Clear Channel, verspreid door heel Nederland. In juni hebben Clear Channel en Imagine5 een pilot van vier weken uitgevoerd. Beide partijen waren enthousiast over de resultaten. Imagine5 zag hun positieve berichten over duurzaamheid door het hele land, wat bijdroeg aan de zichtbaarheid van hun platform en de impact van hun boodschap.
De content van Imagine5 die Clear Channel toont op de digitale schermen, wordt aangepast aan specifieke doelgroepen en locaties. Op straat wordt bijvoorbeeld ander positief nieuws getoond dan op de digitale schermen op scholen. Daarnaast wordt het nieuws continu geüpdatet, zodat er altijd wordt ingespeeld op actuele thema's en gebeurtenissen.
Wierish Debipersad, Commercial Director bij Clear Channel Nederland: "Deze samenwerking is een geweldige manier om onze schermen nog relevanter te maken en past bij onze duurzame doelstellingen. Houd onze schermen in de gaten voor de nieuwste positieve updates over duurzaamheid en zie hoe we samen met Imagine5 bijdragen aan een groenere toekomst."
Melle Bos, Chief Engagement Officer bij Imagine5: "We zijn ontzettend blij met deze samenwerking met Clear Channel. Onze positieve duurzame verhalen krijgen nu zichtbaarheid door heel Nederland, waarmee we nog meer mensen inspireren in een wereld die vaak gedomineerd wordt door negatief nieuws. We laten zien dat er enorm veel goeds gebeurt iedere dag en geloven dat zo’n positief geluid een belangrijk alternatief narratief is."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Agency Lead bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Business Analist bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner bij Bauer Media Outdoor Nederland
Bauer Media Outdoor breidt NextGen-netwerk uit
Raymond van Kasterop: Digitalisering stuwt Bauer Media Outdoor Nederland naar groei
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums
Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer
DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken
[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers