Chocolate introduceert true pricing-model binnen PR

Thijs van Dijk en Jordie Koppenaal, beiden afkomstig van digitaal bureau BTTR, hebben PR-bureau Chocolate opgericht. Het bureau helpt organisaties complexe informatie toegankelijk te maken.

Chocolate is het eerste PR-bureau dat werkt met een true pricing-model, waarbij de werkelijke kosten en inspanningen achter PR-dienstverlening volledig inzichtelijk worden gemaakt.

Transparantie in PR

Met de invoering van de Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD) groeit de behoefte aan transparantie binnen bedrijven. Organisaties moeten duidelijk maken hoe zij bijdragen aan duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Chocolate ondersteunt hen bij het helder communiceren van deze informatie, zowel richting stakeholders als in de media.

Thijs van Dijk: "Met het true pricing-model willen we niet alleen een eerlijke prijs hanteren, maar ook inzicht geven in de inspanningen die nodig zijn voor een effectieve PR-strategie."

Naast transparantie zet het bureau in op realtime motion-technieken. Jordie Koppenaal, co-founder: "Realtime motion stelt bedrijven in staat hun boodschap sneller en effectiever over te brengen en communicatie dynamischer en relevanter te maken."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Wie volgt Gerd De Smyter op als Woordvoerder van het Jaar 2025?

25-04-2025 | 11:41:00
Gerd de Smyter is woordvoerder van KPN en werkte voor onder meer het FD, BNR Nieuwsradio en De Wereld  Draait Door. Hij is genomineerd voor de Woordvoerder van het Jaar 2024. Wij spreken hem

[Vacatures] Media Info Groep zoekt een Accountmanager Binnendienst Media Monitoring

24-04-2025 | 13:52:00
Media Info Groep is per direct op zoek naar Accountmanager Binnendienst Media Monitoring (32-40 uur)

GTIA schakelt Serviceplan Amsterdam in voor PR in Benelux

23-04-2025 | 09:09:00
De Global Technology Industry Association (GTIA) heeft Serviceplan Amsterdam geselecteerd als PR-partner voor de Benelux.

Cristèl Klandermans (Today's Specials): Een goed verhaal is het waard om te delen

11-04-2025 | 08:24:31
Cristèl Klandermans is te gast bij Marketing Report TV. Zij vertelt over het belang van een sterk verhaal.

[Vacancy] Scooperz has a position for Influencer Talent Manager

10-04-2025 | 15:05:00
Scooperz is directly looking for Influencer Talent Manager - Breda

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.