Campagne Cent Pur Cent richt zich op huid(on)zekerheden

Cent Pur Cent zet in een campagne mensen met verschillende huidtypen, leeftijden en achtergronden centraal. Geen modellen, maar mensen die ieder op hun eigen manier omgaan met huidonzekerheden. Een van hen is Felix Floris, die laat zien dat huidverzorging en zelfvertrouwen ook voor mannen van belang zijn.

De campagne draait om de Loose Mineral Foundation, een product dat de huid verzorgt én egaliseert. Cent Pur Cent wil hiermee bijdragen aan een inclusiever beeld in de schoonheidsindustrie.

Minerale foundation die huidverzorging combineert met make-up

De foundation is samengesteld met een volledig minerale formule en geschikt voor dagelijks gebruik. Volgens het merk biedt het product een natuurlijke dekking zonder de huid te verstoppen. De foundation is beschikbaar in tien kleuren.

Belangrijke ingrediënten zijn onder meer zink, mica, titanium en ijzer. Deze stoffen zouden bijdragen aan een kalmerend effect, een frisse uitstraling en een egale teint.

Caroline Rigo, oprichter: “Bij Cent Pur Cent geloven we dat iedereen zich goed moet kunnen voelen in zijn of haar eigen huid. Make-up is er niet om te verbergen, maar om te versterken wat er al is. Onze Loose Mineral Foundation is wat mij betreft een product dat dit omarmt.”

Ambassadeur Frouke: “Het voelt geweldig om mezelf te kunnen laten zien zonder filter. Dit is wie ik ben, en dat mag er zijn. Jarenlang heb ik zoveel crème foundations geprobeerd en nooit gedacht dat deze foundation in poedervorm zo fijn zou zijn. Dat het mijn gevoelige huid daarnaast ook nog verzorgt is fantastisch.”

www.iconicstudios.amsterdam

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

SuperRebel ontwikkelt activatiecampagne voor Rijnmondveilig

23-04-2025 | 11:27:02
Creatief bureau SuperRebel heeft in samenwerking met Rijnmondveilig een activatiecampagne ontwikkeld voor de lancering van een veiligheidsapp

NEEW ontwikkelt merkcampagne voor EY

23-04-2025 | 10:07:10
EY richt zich op menselijk leiderschap in campagne Vol Vertrouwen.

[Vacatures] UM zoekt een Strategy Consultant

23-04-2025 | 10:00:00
UM is per direct op zoek naar een Strategy Consultant - Amsterdam

[Vacatures] UM zoekt een Performance Lead

23-04-2025 | 09:39:00
UM is per direct op zoek naar een Performance Lead - Amsterdam

CZ kiest ACE als strategisch en creatief bureau

23-04-2025 | 08:44:00
Zorgverzekeraar CZ heeft ACE aangesteld als strategisch en creatief bureau na afloop van een pitchtraject.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.