Campagne Cent Pur Cent richt zich op huid(on)zekerheden

Cent Pur Cent zet in een campagne mensen met verschillende huidtypen, leeftijden en achtergronden centraal. Geen modellen, maar mensen die ieder op hun eigen manier omgaan met huidonzekerheden. Een van hen is Felix Floris, die laat zien dat huidverzorging en zelfvertrouwen ook voor mannen van belang zijn.

De campagne draait om de Loose Mineral Foundation, een product dat de huid verzorgt én egaliseert. Cent Pur Cent wil hiermee bijdragen aan een inclusiever beeld in de schoonheidsindustrie.

Minerale foundation die huidverzorging combineert met make-up

De foundation is samengesteld met een volledig minerale formule en geschikt voor dagelijks gebruik. Volgens het merk biedt het product een natuurlijke dekking zonder de huid te verstoppen. De foundation is beschikbaar in tien kleuren.

Belangrijke ingrediënten zijn onder meer zink, mica, titanium en ijzer. Deze stoffen zouden bijdragen aan een kalmerend effect, een frisse uitstraling en een egale teint.

Caroline Rigo, oprichter: “Bij Cent Pur Cent geloven we dat iedereen zich goed moet kunnen voelen in zijn of haar eigen huid. Make-up is er niet om te verbergen, maar om te versterken wat er al is. Onze Loose Mineral Foundation is wat mij betreft een product dat dit omarmt.”

Ambassadeur Frouke: “Het voelt geweldig om mezelf te kunnen laten zien zonder filter. Dit is wie ik ben, en dat mag er zijn. Jarenlang heb ik zoveel crème foundations geprobeerd en nooit gedacht dat deze foundation in poedervorm zo fijn zou zijn. Dat het mijn gevoelige huid daarnaast ook nog verzorgt is fantastisch.”

www.iconicstudios.amsterdam

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.

Roorda ontwikkelt campagne rond intellectueel eigendom

22-09-2025 | 12:08:23
Vijf publieke organisaties uit België en Nederland zijn gestart met een campagne die ondernemers bewust maakt van de waarde van intellectueel eigendom.

The Family en Chiesi lanceren campagne Het geluid van COPD

22-09-2025 | 09:40:00
Met een publiekscampagne willen The Family en Chiesi duidelijk maken wat de impact is van de longziekte COPD.

Ster bundelt eerste kerstcommercials in speciale première

22-09-2025 | 09:03:00
Met de Kerstreclame Première wil Ster een feestelijk startpunt creëren voor de kerstcampagneperiode.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.

Roorda ontwikkelt campagne rond intellectueel eigendom

22-09-2025 | 12:08:23
Vijf publieke organisaties uit België en Nederland zijn gestart met een campagne die ondernemers bewust maakt van de waarde van intellectueel eigendom.

The Family en Chiesi lanceren campagne Het geluid van COPD

22-09-2025 | 09:40:00
Met een publiekscampagne willen The Family en Chiesi duidelijk maken wat de impact is van de longziekte COPD.

Ster bundelt eerste kerstcommercials in speciale première

22-09-2025 | 09:03:00
Met de Kerstreclame Première wil Ster een feestelijk startpunt creëren voor de kerstcampagneperiode.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.