[Box Office] Garfield komt binnen op nummer 1 | Week 18

Met vier premières deze week haalt Garfield de meeste weekendbezoekers binnen. 

Nadat Garfield onverwacht herenigd wordt met zijn langverloren vader, de verweesde straatkat Vic, worden hij en zijn hondenmaatje Odie gedwongen om hun perfect verwende levens achter te laten en zich bij Vic aan te sluiten voor een riskante overval.

In Challengers transformeert Tashi (Zendaya), een voormalig tenniswonderkind dat coach werd, haar man tot een kampioen. Maar om een reeks nederlagen te overwinnen, moet hij zijn ex-beste vriend en Tashi's ex-vriend onder ogen zien

Het totaal aantal bioscoopbezoeken afgelopen weekend was ongeveer 360.000.

BoxOffice Week 17 (weekendbezoek)

1.(-)  Garfield | 56.549 bezoekers  
2. (1) The Fall Guy | 39.504 bezoekers  
3. (-) Challangers | 33.007 bezoekers 
4. (2) Kung Fu Panda 4 | 26.190 bezoekers 
5. (3) Back to Black | 20.192 bezoekers 
6. (-) Tarot  | 15.090 bezoekers 
7. (-) Bed & Breakfast | 13.930 bezoekers 
8. (4) Godzilla x Kong: The New Empire Dune: Part Two  | 12.175 bezoekers
9. (5) Civil War | 11.032 bezoekers
10.(7) Ghostbusters: Frozen Empire | 10.198 bezoekers  

Top 10 - 2024

1. Dune: Part Two | 792.537 bezoekers  
2. Wonka (OV) | 568.817 bezoekers  
3. Anyone But You | 443.245 bezoekers
4. Kung Fu Panda 4 | 416.476 bezoekers
5. Vogelvlucht | 322.840 bezoekers
6. Bob Marley: One Love | 287.022 bezoekers
7. Verliefd op Bali  | 272.388 bezoekers
8. Poor Things | 267.740 bezoekers   
9. Bon Bini Bangkok Nights | 260.129 bezoekers
10. The Zone of Interest | 247.430 bezoekers 

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Pathé introduceert bioscoopstoel als kerstornament

18-11-2025 | 18:07:00
Pathé brengt dit jaar een kerstornament uit: een miniatuur van de rode bioscoopstoel.

Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon

18-11-2025 | 10:11:00
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor

Vue opent bioscoop met 15 zalen in Houthavens

13-11-2025 | 11:10:58
Volgens de exploitant is dit het hoogste aantal zalen op één locatie in Nederland.

IFFR 2026 viert film en stad met tijgercampagne

31-10-2025 | 10:46:00
De campagne, ontwikkeld door het Rotterdamse ontwerpbureau 75B, brengt de tijger terug in een kleurrijk samenspel van stad, cinema en creativiteit.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wieden+Kennedy creëert feestcampagne voor Zalando

02-12-2025 | 11:18:54
De campagne bouwt voort op het thema What Do I Wear? en laat zien hoe de online modebestemming klanten inspireert om met zelfvertrouwen en creativiteit de feestdagen in te gaan.

Dappr en SportsGen lanceren Dappr Award voor jonge sporters

02-12-2025 | 10:47:00
De samenwerking richt zich op het vergroten van Dappr’s zichtbaarheid in de breedtesport en het ontwikkelen van activaties rondom het thema vallen, opstaan en doorgaan.

Publicis Groupe helpt MediaMarkt aan sterk werkgeversmerk

02-12-2025 | 10:03:30
Onder de pay-off Dát is nou MediaMarkt laat de organisatie zien hoe het echt is om er te werken.

Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne

02-12-2025 | 09:35:00
Voor bijna de helft van de Nederlanders is samenzijn met familie en vrienden de belangrijkste bron van geluk.

TBWA\NEBOKO en McDonald’s lanceren AI-kerstfilm

01-12-2025 | 14:33:00
De film, It’s the most terrible time of the year, laat zien hoe december voor veel mensen eerder stressvol dan sfeervol is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.