[Box Office] Vaiana 2 verovert nummer 1-positie | Week 48

Deze week staat Vaiana 2 bovenaan de Box Office. In deze animatie-musical van Disney reist Vaiana samen met Maui en een unieke bemanning naar onbekende wateren voor een groots nieuw avontuur.

Op nummer 10 vinden we Elevation, een intense thriller waarin een vader zijn veilige bergomgeving verlaat om medicijnen te vinden in de levensgevaarlijke laaglanden van een post-apocalyptische wereld. 

BoxOffice Week 48 (weekendbezoek)

1. (7) Vaiana 2 | 168.142 bezoekers
2. (1) Gladiator 2 | 60.739 bezoekers  
3. (2) De Club van Sinterklaas film: het Grote Sneeuwavontuur | 28.735 bezoekers  
4. (3) Red One | 22.063 bezoekers    
5. (6) De Grote Sinterklaasfilm: stampij in de bakkerij | 19.672 bezoekers  
6. (4) De Z van Zus | 18.593 bezoekers  
7. (5) Heretic | 18.560 bezoekers 
8. (8) Small Things Like These | 18.398 bezoekers  
9. (9)  Conclave | 9.384 bezoekers   
10. (-) Elevation | 6.164 bezoekers

Top 10 - 2024

1. Inside Out 2 | 1.396.797 bezoekers 
2. Verschrikkelijke Ikke 4 | 1.017.779 bezoekers
3. Deadpool & Wolverine | 831.607 bezoekers
4. Dune: Part Two | 813.388 bezoekers  
5. It Ends With Us | 571.395 bezoekers   
6. Wonka | 569.984 bezoekers
7. Kung Fu Panda 4 | 492.716 bezoekers 
8. Bad Boys: Ride Or Die | 471.611 bezoekers
9. Anyone But You | 443.656 bezoekers 
10. Loverboy: emoties uit | 375.840 bezoekers

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Jonathan de Jong: Hoopvolle verhalen maken verschil

02-07-2025 | 12:08:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Jonathan de Jong over zijn documentaire Human Forever, die hij samen met Teun Toebes maakte.

ASN Bank kiest Alfred voor campagne en landelijke rebranding

01-07-2025 | 15:29:00
ASN Bank introduceert een landelijke campagne, ontwikkeld door bureau Alfred, en opent 116 winkels verspreid over Nederland.

SIRE start campagne tegen vooroordelen over ouder worden

01-07-2025 | 09:09:00
Met Je bent nooit te oud om te leven wil de organisatie het beeld bijstellen dat ouderdom automatisch gepaard gaat met kwetsbaarheid of passiviteit

Alfred haalt Specsavers binnen

23-06-2025 | 11:24:00
Specsavers heeft na een oriëntatie Alfred aangewezen als het creatief bureau en een eerste campagne gelanceerd waarin benadrukt wordt goede oog- en hoorzorg voor iedereen bereikbaar moet zijn

Maurice Schutte: SXSW-label opent deuren voor film

06-06-2025 | 09:14:22
Tijdens South by Southwest (SXSW) in Londen sprak Bas Vlugt met Maurice Schutte

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.