[Box Office] Speak No Evil nieuwkomer van de week | Week 37

De thriller Speak No Evil staat deze week op nummer 5 in de box office. De film volgt een Amerikaans gezin dat wordt uitgenodigd voor een weekend op het landgoed van een Britse familie. Wat begint als een ontspannen vakantie, verandert al snel in een angstaanjagende ervaring.

Een Schitterend Gebrek vertelt het verhaal van Lucia, de eerste liefde van Giacomo Casanova, die zich na het krijgen van de pokken terugtrekt van hem en de wereld. Zestien jaar later, als de mysterieuze courtisane Galathée, ontmoet ze Casanova opnieuw in Amsterdam, zonder haar ware identiteit te onthullen. Terwijl hun liefde herleeft, staat Lucia voor de keuze om haar geheim te onthullen. De film, geregisseerd door Michiel van Erp, is gebaseerd op de bestseller van Arthur Japin, die ook meeschreef aan het filmscenario.

BoxOffice Week 37 (weekendbezoek)

1. (2) Loverboy: Emoties uit | 46.235 bezoekers 
2. (1) Beetlejuice Beetlejuice | 32.898 bezoekers
3. (3) It Ends With Us | 23.809 bezoekers 
4. (5) Inside Out 2 | 17.894 bezoekers 
5. (-) Speak No Evil | 17.754 bezoekers
6. (-) De Wilde Noordzee | 15.844 bezoekers
7. (4) Deadpool & Wolverine | 15.469 bezoekers
8. (-) Een Schitterend Gebrek | 15.356 bezoekers
9. (7) De Break-Up Club | 12.420 bezoekers
10. (6) Blink Twice | 12.418 bezoekers

Top 10 - 2024

1. Inside Out 2 | 1.330.855 bezoekers 
2. Verschrikkelijke Ikke 4 | 913.513 bezoekers
3. Dune: Part Two | 813.114 bezoekers  
4. Deadpool & Wolverine | 788.345 bezoekers
5. Wonka (OV) | 569.945 bezoekers
6. Kung Fu Panda 4 | 492.712 bezoekers 
7.It Ends With Us | 478.362 bezoekers   
8. Bad Boys: Ride Or Die (2D OV)  | 470.030 bezoekers
9. Anyone But You | 443.619 bezoekers 
10. Kingdom of the Planet of the Apes | 359.536 bezoekers   

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

TheAnyThing opent privébioscopen in Pathé Eindhoven

11-12-2025 | 12:08:00
Het Nederlandse bedrijf, dat als eerste ter wereld een privébioscoopconcept introduceerde, breidt daarmee zijn samenwerking met Pathé verder uit.

Pathé introduceert bioscoopstoel als kerstornament

18-11-2025 | 18:07:00
Pathé brengt dit jaar een kerstornament uit: een miniatuur van de rode bioscoopstoel.

Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon

18-11-2025 | 10:11:00
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor

Vue opent bioscoop met 15 zalen in Houthavens

13-11-2025 | 11:10:58
Volgens de exploitant is dit het hoogste aantal zalen op één locatie in Nederland.

IFFR 2026 viert film en stad met tijgercampagne

31-10-2025 | 10:46:00
De campagne, ontwikkeld door het Rotterdamse ontwerpbureau 75B, brengt de tijger terug in een kleurrijk samenspel van stad, cinema en creativiteit.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.