[Box Office] Jeugdfilms domineren top 10 - Venom nog bovenaan | Week 44

Het is duidelijk te merken dat een middagje of avondje bioscoop een populair uitstapje was tijdens de herfstvakantie in de regio's noord en midden. Een flink aantal jeugdfilms is te vinden in de top 10, waaronder twee films over Sinterklaas voor de jongste kijkers, maar ook Verschrikkelijk Ikke 4 en the Wild Robot in de Nederlandse versie.

Venom: The Last Dance staat in de tweede draaiweek stevig bovenaan in de ranglijst. Twee nieuwe binnenkomers; arthouse-film Anora en de nieuwe Liam Neeson-film Absolution.

BoxOffice Week 44 (weekendbezoek)

1. (-) Venom: The Last Dance | 44.454 bezoekers
2. (2) The Wild Robot  | 43.910 bezoekers 
3. (4) De Club van Sinterklaas film: het Grote Sneeuwavontuur | 33.299 bezoekers 
4. (3) Smile 2 | 26.219 bezoekers  
5. (5) De Grote Sinterklaasfilm: stampij in de bakkerij | 25.988 bezoekers 
6. (6) Pandabeer in Afrika | 22.501 bezoekers 
7. (4) Verschrikkelijke Ikke 4 (2D NL) | 16.096 bezoekers
8. (-) Anora | 16.086 bezoekers
9. (7) The Apprentice | 15.491 bezoekers 
10. (-) Absolution | 15.058 bezoekers

Top 10 - 2024

1. Inside Out 2 | 1.394.835 bezoekers 
2. Verschrikkelijke Ikke 4 | 1.008.321 bezoekers
3. Deadpool & Wolverine | 831.516 bezoekers
4. Dune: Part Two | 813.371 bezoekers  
5. Wonka (OV) | 569.975 bezoekers
6. It Ends With Us | 569.893 bezoekers   
7. Kung Fu Panda 4 | 492.712 bezoekers 
8. Bad Boys: Ride Or Die (2D OV)  | 471.482 bezoekers
9. Anyone But You | 443.644 bezoekers 
10. Loverboy: emoties uit | 367.612 bezoekers

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

NFF presenteert nominaties Gouden Kalf Digitale Cultuur 2025

30-09-2025 | 17:50:29
De winnaar wordt op vrijdag 3 oktober bekend tijdens het EY Gouden Kalveren Gala.

Imagine Festival opent met thriller in Britse Gebarentaal

30-09-2025 | 10:44:58
Van 30 oktober tot en met 9 november vindt het Imagine Fantastic Film Festival plaats in LAB111, FilmHallen en Hal West in Amsterdam.

Nederlands Film Festival presenteert Focustalks

19-09-2025 | 08:59:31
Het Nederlands Film Festival organiseert dit jaar Focustalks, gesprekken die toegankelijk zijn voor zowel publiek als professionals.

Bioscoop10-Daagse maakt van Nederland tien dagen filmfeest

10-09-2025 | 12:16:04
Van 17 tot en met 26 september 2025 staat Nederland volledig in het teken van film tijdens de Bioscoop10-Daagse

25 jaar Wilde Mossels op Film by the Sea

09-09-2025 | 10:04:40
Het Zeeuwse filmfestival Film by the Sea zet dit jaar filmmaker Erik de Bruyn in de schijnwerpers.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.