
Borstkanker Alfabet (TBWA\Neboko) en Kiki Virtual Human Interpreter (Media.Monks) winnen op Cannes Lions
De door TBWA\Neboko ontwikkelde campagne Borstkanker Alfabet (26 Signs) voor het Alexander Monro Ziekenhuis heeft een Bronzen Lion gewonnen in de subcategorie Art Direction Brand & Communications Design, in de hoofdcategorie Industry Craft.
Daarnaast heeft Media.Monks voor de campagne Kiki Virtual Human Interpreter voor NHK Enterprises een Zilveren Lion gewonnen in de subcategorie Real Time Contextual Content in de hoofdcategorie Digital Craft.
Hannah Sterke, creatief en art-director, en Nina Mispelblom Beyer, creatief, van TBWA\NEBOKO waren te gast bij Marketing Report Radio in Cannes. Luister deze aflevering terug:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nicola Tillin: Creativiteit werkt pas met bewijs
Strenger beoordelingskader voor Cannes Lions Awards
RA*W en Matt Sleeps blikken terug op de RA*W Vlieg Pitch
Bob Koigi: Importheffingen drukken op advertentiebeleid
Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER
VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark
Dentsu Creative werkt voor Prinses Máxima Centrum
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong