Borstkanker Alfabet (TBWA\Neboko) en Kiki Virtual Human Interpreter (Media.Monks) winnen op Cannes Lions
De door TBWA\Neboko ontwikkelde campagne Borstkanker Alfabet (26 Signs) voor het Alexander Monro Ziekenhuis heeft een Bronzen Lion gewonnen in de subcategorie Art Direction Brand & Communications Design, in de hoofdcategorie Industry Craft.
Daarnaast heeft Media.Monks voor de campagne Kiki Virtual Human Interpreter voor NHK Enterprises een Zilveren Lion gewonnen in de subcategorie Real Time Contextual Content in de hoofdcategorie Digital Craft.
Hannah Sterke, creatief en art-director, en Nina Mispelblom Beyer, creatief, van TBWA\NEBOKO waren te gast bij Marketing Report Radio in Cannes. Luister deze aflevering terug:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Cannes Lions introduceert de Creative Brand Lion
Meld je nu aan voor de Cannes Lions 2026 Jury!
Nicola Tillin: Creativiteit werkt pas met bewijs
Strenger beoordelingskader voor Cannes Lions Awards
RA*W en Matt Sleeps blikken terug op de RA*W Vlieg Pitch
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong