Born05 versterkt zich met Norman Groenewegen en Sophia Strydom

Born05 versterkt zich op design en creatie met twee creatieve leiders na het winnen van diverse pitches. Met Sophia Strydom in de rol van Design Director en Norman Groenewegen als Creative Director, maakt Born05 zich klaar voor een periode van creatieve groei.

De Zuid-Afrikaanse Sophia Strydom heeft de afgelopen jaren succesvolle periodes meegemaakt bij DEPT en TBWA en is toe aan een nieuwe uitdaging.

Sophia Strydom: "Design is niet alleen een kwestie van esthetiek, maar van het creëren van een ervaring die resoneert met mensen, bij Born05 is er oog voor beide. ”

Norman Groenewegen brengt ervaring mee uit de reclamewereld waar hij voor TBWA en Cheil veel prijswinnend werk maakte. Zijn liefde voor slimme technologie is een blijvende drijfveer.

Norman Groenewegen: "Born05 is een bureau waar creativiteit en technologie samen komen. Wat mij betreft uniek in zijn soort. Om daar nu onderdeel van uit te maken, voelt erg goed. Ik heb enorm veel zin om de komende tijd samen verder te bouwen aan toonaangevend werk."

Born05 is met deze versterking klaar voor een volgende periode van groei. 
Michael Kouwenhoven, Creative Director Born05: “Met Norman en Sophia halen we nu de nodige versterking in huis. Met een schat aan ervaring brengen zij een nieuwe, sterke creatieve impuls, precies wat het bureau nu nodig heeft. Daarnaast passen beide karakters goed in het team, iets wat wij ook heel belangrijk vinden.”

www.born05.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Otrium lanceert campagne rond iconische O

08-05-2025 | 12:57:00
Online fashionplatform Otrium heeft een merkcampagne gelanceerd. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Born05, Talpa, Draft Digital en Abovo Media.

Yune | Joe Public | DEPT | SuperRebel | Craftmore | Born05

10-02-2025 | 14:35:00
Marketing Report maakt ieder weekend een selectie van interessante LinkedIn posts van afgelopen week.

ACE gaat verder als geïntegreerde groep met één naam: ACE

28-01-2025 | 11:25:00
De in Amsterdam gevestigde creatieve bureaugroep ACE heeft labels als Blauw Gras, Glasnost en HERC geschrapt en gaan verder als één naam: ACE. Born05 blijft wel als enige onder eigen naam opereren vanuit Utrecht

[Vacatures] ACE | Born05 zoekt een Full Stack Developer

17-01-2025 | 07:02:00
ACE | Born05 is per direct op zoek naar een Full Stack Developer - Full-time · Utrecht

[Vacatures] ACE | Born05 zoekt een Trafficmanager

16-10-2024 | 07:52:00
ACE | Born05 is per direct op zoek naar een Trafficmanager - Full-time · Utrecht
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.