
Boomerang ontwikkelt OOH-campagne 50-jarig bestaan Volkswagen Golf
Ter gelegenheid van het 50-jarig jubileum van de Volkswagen Golf heeft creatief bureau Boomerang in samenwerking met Volkswagen een campagne gelanceerd. De campagne speelt zich af bij Rif010, de surfpool in Rotterdam, en markeert de lancering van de nieuwste versie van het Golf-model. Rif010 biedt een unieke plek waar surfen voor alle niveaus toegankelijk is.
De Volkswagen Golf, die in de afgelopen 50 jaar een belangrijke rol heeft gespeeld in de autowereld, wordt met de Golf 2024 opnieuw geïntroduceerd met moderne innovaties, zoals een plug-in hybride optie. Deze versie heeft een elektrisch rijbereik van 142 kilometer en de mogelijkheid om over te schakelen op benzine wanneer dat nodig is.
De campagne van Boomerang koppelt de dynamiek van surfen aan de lancering van de Golf 2024. Bij Rif010 konden bezoekers het opvallende billboard bewonderen, terwijl ze tegelijkertijd genoten van de surfactiviteiten.
Jordi van de Bovenkamp, Executive Creative Director bij Boomerang: "De snelheid en wendbaarheid waarmee we deze samenwerking met Volkswagen hebben kunnen realiseren is fantastisch. Het billboard heeft de hele dag staan shinen midden in Rotterdam, zodat de mensen langs de surfpool fantastische golven en een mooie Golf hebben kunnen zien."
Rif010 biedt een bijzondere surfervaring in het hart van Rotterdam, geschikt voor zowel beginners als gevorderden.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Eerste namen bekend voor ADsterdam Creativity Festival 2025
Jordi van de Bovenkamp naar TBWA\NEBOKO
Publicis Groupe NL versterkt focus op merkactivaties
ADNIGHT BXL onthult programma voor eerste editie in Brussel
Genomineerden voor de AMMA Awards 2025 bekend
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen