BNR Nieuwsradio lanceert MKB Café

BNR Nieuwsradio lanceert een nieuw wekelijks programma waarin ondernemers samenkomen om zakelijke dilemma's te bespreken en naar oplossingen te zoeken.

In MKB Café, gepresenteerd door Lauren Verster, gaan twee ondernemers met verschillende achtergronden met elkaar in gesprek over actuele ondernemersvraagstukken. Het programma wordt geproduceerd onder de redactionele verantwoordelijkheid van BNR en is mogelijk gemaakt door de Kamer van Koophandel (KVK). De eerste aflevering is te horen op 3 februari 2025.

Lauren Verster: "Ondernemers nemen grote risico's en werken zich vaak uit de naad aan iets dat bijna groter is dan henzelf. Ze moeten creatief zijn, om kunnen gaan met onzekerheid én leiding kunnen geven. Juist dat maakt ze voor mij zo fascinerend om te interviewen."

Willemijn Manshanden-Bots, Lead Merk & Marketing bij KVK: "MKB Café is een waardevol platform voor ondernemend Nederland, het MKB in het bijzonder. Het mooie aan dit concept is dat de ondernemers verder gaan dan alleen het bespreken van problemen en dilemma's – ze werken toe naar concrete oplossingen die ondernemers direct kunnen toepassen in hun eigen bedrijf. We zijn blij dat we een bijdrage kunnen leveren aan dit programma en zo ondernemend Nederland houvast kunnen geven."

Praktische oplossingen voor ondernemersuitdagingen

MKB Café is wekelijks te beluisteren op BNR, elke maandagmiddag om 14:30 uur. Alle afleveringen zijn ook beschikbaar als podcast via BNR en andere grote podcastplatforms. Het programma wordt gemaakt in samenwerking met The Committed Agency.

www.fdmg.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Kamer wil samenwerking NPO, RTL Nederland & Talpa Network

22-04-2025 | 17:40:00
De Tweede Kamer wil (opnieuw) dat de NPO, RTL Nederland en Talpa Network gaan samenwerken

Happiness Everywhere over Marktplaats-campagne

17-04-2025 | 18:08:00
Happiness Amsterdam werkte samen met Marktplaats aan een campagne die mensen aanspoort om spullen te verkopen die ze niet meer gebruiken.

DPG Media 2024: omzetgroei, resultaat NL blijft achter

17-04-2025 | 11:01:00
DPG Media heeft in 2024 een omzet gedraaid van 1,73 miljard euro en groeide daarmee met 2,4 procent. Het ebitda-resultaat daalde met 1,1 procent; de voortgezette bedrijfsresultaten bedroegen 3,6 procent minder

[Vacancy] Nielsen has a position for Data Entry Clerk TV/Radio NL

16-04-2025 | 07:52:00
Nielsen is directly looking for Data Entry Clerk TV/Radio NL

FD Mediagroep ontvangt B Corp-certificering

15-04-2025 | 17:37:00
De internationale erkenning, toegekend door B Lab, bevestigt dat het mediabedrijf voldoet aan hoge sociale en milieustandaarden.
 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.