BNR Nieuwsradio lanceert MKB Café

BNR Nieuwsradio lanceert een nieuw wekelijks programma waarin ondernemers samenkomen om zakelijke dilemma's te bespreken en naar oplossingen te zoeken.

In MKB Café, gepresenteerd door Lauren Verster, gaan twee ondernemers met verschillende achtergronden met elkaar in gesprek over actuele ondernemersvraagstukken. Het programma wordt geproduceerd onder de redactionele verantwoordelijkheid van BNR en is mogelijk gemaakt door de Kamer van Koophandel (KVK). De eerste aflevering is te horen op 3 februari 2025.

Lauren Verster: "Ondernemers nemen grote risico's en werken zich vaak uit de naad aan iets dat bijna groter is dan henzelf. Ze moeten creatief zijn, om kunnen gaan met onzekerheid én leiding kunnen geven. Juist dat maakt ze voor mij zo fascinerend om te interviewen."

Willemijn Manshanden-Bots, Lead Merk & Marketing bij KVK: "MKB Café is een waardevol platform voor ondernemend Nederland, het MKB in het bijzonder. Het mooie aan dit concept is dat de ondernemers verder gaan dan alleen het bespreken van problemen en dilemma's – ze werken toe naar concrete oplossingen die ondernemers direct kunnen toepassen in hun eigen bedrijf. We zijn blij dat we een bijdrage kunnen leveren aan dit programma en zo ondernemend Nederland houvast kunnen geven."

Praktische oplossingen voor ondernemersuitdagingen

MKB Café is wekelijks te beluisteren op BNR, elke maandagmiddag om 14:30 uur. Alle afleveringen zijn ook beschikbaar als podcast via BNR en andere grote podcastplatforms. Het programma wordt gemaakt in samenwerking met The Committed Agency.

www.fdmg.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Patricia Sonius wordt algemeen directeur NMO

11-12-2025 | 14:11:00
Naast haar verantwoordelijkheid voor het mediabereiksonderzoek gaat zij de dagelijkse leiding van de organisatie op zich nemen.

[Vacatures] Qmusic zoekt een Accountmanager Direct Clients

11-12-2025 | 08:29:00
Qmusic is per direct op zoek naar Accountmanager Direct Clients – Qmusic/ JOE - Amsterdam

Adverteren op de radio: kosten en tips van Mediamax

09-12-2025 | 13:39:00
Social en video advertising is op dit moment erg in trek bij marketeers, en dat is best begrijpelijk. Toch levert radioreclame nog goede resultaten op.

VRM: Vlaamse mediasector op kantelpunt: big tech zetten sector onder druk

09-12-2025 | 11:50:11
De Vlaamse mediasector staat op een kantelpunt. De Big Tech zet de mediasector onder financiele druk en bedreigen de lokale diversiteit. Dit stelt de Vlaamse regulator voor de Media (VRM) naar aanleiding van het verschijnen van het rapport Mediaconcentraties in Vlaanderen 2025

Audify en Screenforce met zesde editie van Santa Hug voor branchegenoten

08-12-2025 | 16:12:00
Voor de zesde keer organiseren brancheorganisaties Audify (voor de radio/audiosector) en Screenforce (voor de tv/videosector) Santa Hug in de december-maand
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.

Stedin zet energietransitie centraal in employer branding

17-12-2025 | 13:56:00
Stedin heeft een employer branding campagne gelanceerd onder de naam Werk dat energie oplevert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau N=5.

StudioM eert bekerhelden in Eurojackpot KNVB Beker-campagne

17-12-2025 | 12:53:00
De contentserie markeert dat het bekertoernooi voortaan de naam Eurojackpot KNVB Beker draagt en richt zich op de spelers die het toernooi kleur geven.

ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk

17-12-2025 | 10:37:19
In de campagne vertellen uitzendkrachten zelf hoe hun werk aansluit bij hun leven en ontwikkeling.

LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken

17-12-2025 | 09:27:15
Met de pilot Could Have Been a Heineken willen de partijen mensen stimuleren om minder te communiceren via audio en vaker face-to-face af te spreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.