Besma Ayari en Annemieke Mol managementteam Yune

Social content- en videobureau Yune hervormt haar managementteam met de toevoeging van Besma Ayari en Annemieke Mol. Besma is al langere tijd in dienst bij Yune als Head of Production. Annemieke Mol maakt de overstap van Wavemaker, en treedt toe tot het managementteam in de rol van Head of Content.

Gelijkwaardig MT

Het MT bestaat verder uit Rogier van der Vaart, die doorstroomt naar de rol van Managing Partner, en Managing Director Thijs Jaski, die een paar maanden geleden het stokje overnam van de vertrokken medeoprichter Pablo van den Berg.

Thijs Jaski: "We hebben de afgelopen maanden gebruikt om goed na te denken over een nieuw leiderschapsteam voor Yune. Een paar criteria stonden hierbij voorop: de stem van onze huidige werknemers, ergo de voorwaarde voor meer representatie en diversiteit, en tenslotte complementaire kennis en kunde. Ik vind het fantastisch dat we een gebalanceerd en gelijkwaardig MT hebben dat bestaat uit eigen opgeleide mensen, aangevuld met waardevolle kennis van buiten. We zijn pas net gestart, maar we genieten volop van dit nieuwe hoofdstuk voor Yune."

Annemieke Mol werkte de afgelopen jaren als Head of Content bij Wavemaker en is het nieuwe gezicht binnen Yune. Annemieke Mol: "Ik wilde na negen jaar content binnen een mediabureau graag aan de slag bij een écht creatief bureau waar het aan het einde van de dag vooral om de creativiteit gaat. Dit matcht perfect met de uitdaging waar Yune voor staat: meer integreren binnen Mediabrands en concepten nog breder trekken."

Het 45-koppige team van Yune werkt voor merken als Nederlandse Spoorwegen, Jumbo, ANWB, Nespresso, ING en Zilveren Kruis.

www.ipgmediabrands.com

www.yune.nl

Lees ook:

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

Yune verdiept #MourningRoutines-campagne met DELA

08-05-2025 | 09:48:51
De oorspronkelijke campagne maakt rouw zichtbaar via persoonlijke routines die helpen omgaan met verlies.

Fernandes kiest voor Yune als nieuw social agency

03-03-2025 | 10:29:00
Yune wordt verantwoordelijk voor de social media-kanalen en campagnes van Fernandes in Nederland

[Vacatures] Mediabrands zoekt een Senior Video Producer - Yune

17-05-2023 | 10:45:00
Mediabrands is per direct op zoek naar een Senior Video Producer - Yune

Dawn verzorgt outdoor-gedeelte Zilveren Kruis-campagne

06-02-2023 | 14:11:06
Zilveren Kruis lanceert een campagne rondom goede voornemens. Dawn nam het outdoor-gedeelte van Gouden Voornemens voor haar rekening


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.