Bauhaus kiest N=5 als lead campagne agency

Na een korte bureau oriëntatie heeft bouwmarkt Bauhaus voor N=5 gekozen als strategisch partner op het gebied van merkpositionering en campagnes. De bouwmarkt heeft vier vestigingen in Nederland en een groeiend marktaandeel. De komende jaren zullen zij zich verder uitbreiden in Nederland en het merk stevig positioneren in de markt. N=5 gaat ze daarbij helpen.

Markus Pieters, CEO Bauhaus Nederland: "Bauhaus is een bedrijf met een enorme ambitie dat komende jaren hard wil groeien. Hierom is het essentieel dat wij het merk scherp positioneren  en middels campagnes bouwen aan verdere merkherkenning en vertrouwen bij de Nederlandse consument. N=5 heeft ons hier de afgelopen maanden bij geholpen en zal dit komende tijd vertalen naar een nieuwe merkidentiteit en communicatie-idee." 

Bastiaan Weers, strategy partner N=5: "Bauhaus is een prachtig merk om voor te mogen werken. Een onafhankelijk familiebedrijf waar je de ondernemersdrive om het beter en meer te doen voor hun klanten echt voelt. Uitgangspunten die  heel goed passen bij N=5. Onafhankelijk, ondernemend en ambitieus met het samenhorigheidsgevoel van een familiebedrijf. Misschien ook niet zo gek dat het direct klikte." 

Samenwerking Somention

Eerder koos Bauhaus al voor Somention als hun lead social bureau. N=5 en Somention zullen dan nauw samenwerken op het traject. De twee bureau’s zijn bekenden van elkaar, die op dit moment ook al succesvol voor Stedin samenwerken. Hiervoor is twee jaren geleden een strategische samenwerking opgezet. 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

N=5 wint ZILVER bij Influencer & Content Marketing Awards 2025

21-11-2025 | 08:23:00
Holland & Barrett heeft de ambitie om te groeien in Nederland. Om dit te realiseren, moet de merkoverweging significant worden verhoogd.

Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars

20-11-2025 | 14:43:00
De prijzen bekronen onderscheidend werk in contentmarketing en influencermarketing, in zowel campagnerubrieken als bureaucategorieën.

KVK en N=5 geven twijfels ondernemers hoofdrol

19-11-2025 | 14:27:08
KVK en N=5 lanceren de volgende fase van Houvast voor Ondernemers, waarin twijfels en vragen van ondernemers centraal staan.

Anne Stokvis en Thijs Bontje over creativiteit als product en meetbaar effect

07-11-2025 | 08:54:00
Bij Marketing Report TV spreken we met Anne Stokvis, Creative Director en partner bij N=5, en Thijs Bontje, Creative Partner bij het bureau.

Monique Bergers: Strategie laat creatie impact maken

06-11-2025 | 16:12:00
Bas Vlugt spreekt met haar over het belang van inzicht in marges, de rol van data in projectplanning en de activiteiten van Teamleader
> -->

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.