Bauhaus kiest N=5 als lead campagne agency

Na een korte bureau oriëntatie heeft bouwmarkt Bauhaus voor N=5 gekozen als strategisch partner op het gebied van merkpositionering en campagnes. De bouwmarkt heeft vier vestigingen in Nederland en een groeiend marktaandeel. De komende jaren zullen zij zich verder uitbreiden in Nederland en het merk stevig positioneren in de markt. N=5 gaat ze daarbij helpen.

Markus Pieters, CEO Bauhaus Nederland: "Bauhaus is een bedrijf met een enorme ambitie dat komende jaren hard wil groeien. Hierom is het essentieel dat wij het merk scherp positioneren  en middels campagnes bouwen aan verdere merkherkenning en vertrouwen bij de Nederlandse consument. N=5 heeft ons hier de afgelopen maanden bij geholpen en zal dit komende tijd vertalen naar een nieuwe merkidentiteit en communicatie-idee." 

Bastiaan Weers, strategy partner N=5: "Bauhaus is een prachtig merk om voor te mogen werken. Een onafhankelijk familiebedrijf waar je de ondernemersdrive om het beter en meer te doen voor hun klanten echt voelt. Uitgangspunten die  heel goed passen bij N=5. Onafhankelijk, ondernemend en ambitieus met het samenhorigheidsgevoel van een familiebedrijf. Misschien ook niet zo gek dat het direct klikte." 

Samenwerking Somention

Eerder koos Bauhaus al voor Somention als hun lead social bureau. N=5 en Somention zullen dan nauw samenwerken op het traject. De twee bureau’s zijn bekenden van elkaar, die op dit moment ook al succesvol voor Stedin samenwerken. Hiervoor is twee jaren geleden een strategische samenwerking opgezet. 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

N=5 verbeeldt Auping Designed for Life

13-10-2025 | 09:55:00
Auping breidt de positionering Designed for Life uit met een campagne die de ervaring van goed slapen centraal zet.

N=5 ontwikkelt campagne Dan is er Menzis

09-10-2025 | 07:30:00
Zorgverzekeraar Menzis heeft de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis gelanceerd. De campagne wil laten zien waar mensen in het dagelijks leven met gezondheidsuitdagingen mee te maken hebben en hoe Menzis daarbij kan ondersteunen

ICMA 2025 - Kraampje van Koophandel

25-09-2025 | 10:26:00
Een van de grootste uitdagingen voor KVK is het versterken van de maatschappelijke waarde van het merk.

ICMA 2025 - Holland & Barrett: Denk aan je brein

22-09-2025 | 13:01:53
Hoe Holland & Barrett met free publicity als vliegwiel doorbrak in een markt waarin ze volledig outspend worden door de concurrentie

Holland & Barrett lanceert HormoonWijzer voor vrouwen+

19-09-2025 | 15:04:00
Holland & Barrett heeft de HormoonWijzer gelanceerd, een praktische gids die vrouwen+ inzicht geeft in hun cyclus
> -->

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.