Bauer Media Outdoor neemt netwerkpartner 2C over
Bauer Media Outdoor Nederland heeft netwerkpartner 2C overgenomen. Met deze stap krijgt het bedrijf het directe beheer over contracten met meer dan 60 gemeenten. De overname versterkt de positie van Bauer Media Outdoor in de markt en biedt ruimte voor verdere digitalisering binnen het bestaande netwerk.
Het betreft een netwerk van ruim 20.000 analoge vakken en 800 digitale schermen, dat inhoudelijk ongewijzigd blijft. Door de overname komt een belangrijk deel daarvan volledig onder beheer van Bauer Media Outdoor.
Investering in continuïteit en digitalisering
Raymond van Kasterop, Managing Director Bauer Media Outdoor Nederland: "We hebben een mooie stap gezet in het verder versterken van ons netwerk. Deze overname betekent dat een belangrijk deel van ons netwerk ook in de toekomst bij ons blijft. Hoewel er voor onze adverteerders op dit moment niets verandert, biedt deze investering wel nieuwe kansen voor de toekomst. We blijven investeren in kwaliteit, continuïteit en vernieuwing, met oog op digitale groei en een toekomstbestendig netwerk."
De overname past binnen de langetermijnstrategie van het bedrijf om in te zetten op efficiëntie, stabiliteit en technologische ontwikkeling van het netwerk.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Bauer Media Outdoor zoekt een Sales Support (Tijdelijk)
Morrisons kiest voor DOOH met Bauer Media Outdoor
Dentsu Benelux onderzoekt aandacht en impact van Out of Home
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Customer Success bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Creative bij Bauer Media Outdoor Nederland
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: Ad-bestedingen schieten door 1 biljoen dollar
Persuade en Hoogvliet lanceren vriendelijk merkconcept
Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line
RA*W opent inschrijving Cannes Summer Course 2026
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers