Bauer Media Outdoor neemt netwerkpartner 2C over

Bauer Media Outdoor Nederland heeft netwerkpartner 2C overgenomen. Met deze stap krijgt het bedrijf het directe beheer over contracten met meer dan 60 gemeenten. De overname versterkt de positie van Bauer Media Outdoor in de markt en biedt ruimte voor verdere digitalisering binnen het bestaande netwerk.

Het betreft een netwerk van ruim 20.000 analoge vakken en 800 digitale schermen, dat inhoudelijk ongewijzigd blijft. Door de overname komt een belangrijk deel daarvan volledig onder beheer van Bauer Media Outdoor.

Investering in continuïteit en digitalisering

Raymond van Kasterop, Managing Director Bauer Media Outdoor Nederland: "We hebben een mooie stap gezet in het verder versterken van ons netwerk. Deze overname betekent dat een belangrijk deel van ons netwerk ook in de toekomst bij ons blijft. Hoewel er voor onze adverteerders op dit moment niets verandert, biedt deze investering wel nieuwe kansen voor de toekomst. We blijven investeren in kwaliteit, continuïteit en vernieuwing, met oog op digitale groei en een toekomstbestendig netwerk."

De overname past binnen de langetermijnstrategie van het bedrijf om in te zetten op efficiëntie, stabiliteit en technologische ontwikkeling van het netwerk.

www.bauermedia.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Bauer Media Outdoor Nederland zoekt een Sales Support

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Winnaars DOOH Challenge 2025 bekendgemaakt

03-10-2025 | 09:38:00
RA*W en Bauer Media Outdoor hebben de winnaars van de DOOH Challenge 2025 bekendgemaakt. Onder het thema Unlock the NextGen kregen studenten en starters de opdracht

Wierish Debipersad: Programmatic maakt OOH slimmer en sneller

17-09-2025 | 09:29:00
Marketing Report houdt een serie interviews met bepalende spelers in de Outdoor Advertising Industrie. Vandaag spreken we met Wierish Debipersad

RA*W en Bauer Media Outdoor lanceren DOOH Challenge

22-08-2025 | 12:30:20
RA*W en Bauer Media Outdoor starten op 11 september de Digital Out-of-Home Challenge 2025. Ontwerpers kunnen tot 24 september inzendingen insturen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.