
Batenburg Techniek versterkt merk met campagne van VENGEAN
Batenburg Techniek zet met een uitgebreid communicatieconcept van VENGEAN een stap in het versterken van haar merkidentiteit. De campagne benadrukt Batenburgs expertise op het gebied van complexe energievraagstukken en industriële automatisering.
Strategie en uitvoering
In samenwerking met de directie van Batenburg Techniek ontwikkelde VENGEAN een merk- en portfoliostrategie, die heeft geleid tot een visuele identiteit en een breed 360-communicatieconcept onder het motto Smarter Focus. Brighter Tomorrow.
De visuele identiteit is gebaseerd op modulariteit, die symbool staat voor de flexibiliteit van Batenburg om in te spelen op veranderende marktomstandigheden.
Campagne en doelgroep
De campagne richt zich op directies van commerciële en publieke organisaties en wordt ingezet via LinkedIn, BNR en het FD. Aan de hand van bijzondere projecten, zoals de elektrificatie van openbaar vervoer en de energie-efficiëntie van industriële complexen, toont Batenburg haar expertise en impact.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
VENGEAN ontwikkelt rebranding voor ChainCraft
VENGEAN ontwikkelt merkactivatie Bakkerij 't Stoepje
Deze commercials maken kans op Gouden Loeki
VENGEAN blikt terug: Result ADR positioneert conflict als kracht
Hans Anders breidt campagne met André van Duin uit
Gepubliceerd door: Saskia van Weert