Barbara Bijlard Managing Director ACE Create

Barbara Bijlard is per maandag 20 januari 2025 benoemd tot Managing Director bij ACE Create. De leiding van ACE Create bestaat verder uit Harm Balvers (Head of Strategy) en Rogier de Bruin (Executive Creative  Director).

Vanaf april 2022 tot september 2024 was Barbara Bijlard de Managing Director bij DDB Amsterdam (voorheen 180 Amsterdam en Kingsday) waar ze vanaf december 2011 werkzaam was.

Ace is bezig om zich als geïntegreerd bureau te profileren en met minder losse labels te werken onder de noemer One Ace. ACE Create functioneert daarbij als branding reclamebureau,  Accelerate is gericht op pr, influencers en social media en Innovate is gericht op nieuw techniek, data en AI. Born05 blijft vanuit Utrecht als zelfstandige entiteit (onder Ace) bestaan.

Barbara Bijlard: “Ik vond het mooi na 13 jaar bij DDB Amsterdam te hebben gewerkt. Ik ben me enkele maanden gaan bezinnen. Toen kwam ACE op mijn pad. ACE deed me denken aan Kingsday en hoe ik ooit begonnen ben met een ondernemende club mensen te bouwen en te ervoor te zorgen dat met mooie klanten er een volwaardige operatie komt te staan. Alle ingrediënten zijn er om ook aandacht te krijgen voor nieuwe business en het momentum is daar. Komend jaar gaan we bouwen aan iets moois.’

www.ace.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon

28-10-2025 | 17:25:00
Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf.

ACE lead agency Hersenstichting

21-10-2025 | 11:32:00
Het bureau wordt strategisch en creatief partner om het merk te versterken en hersengezondheid breder onder de aandacht te brengen

Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day

10-10-2025 | 15:37:02
Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day. Betrokken bureaus zijn Eastwood Brand Consultancy, Thonik en ACE

Nick Toet ontwikkelt Nick’s Noedels voor La Place

09-10-2025 | 10:32:00
La Place en Nick Toet sloegen de handen ineen om een gerecht te ontwikkelen dat niet alleen vers en gezond is, maar écht in de smaak valt bij kinderen

ACE en CZ benadrukken zorginstinct in positionering

08-10-2025 | 09:04:03
De koers is gebaseerd op het uitgangspunt Alle mensen zorgen en brengt het merk dichter bij de mens.
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist

05-11-2025 | 07:31:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Strategist - 32u-40u · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.