Barbara Bijlard Managing Director ACE Create

Barbara Bijlard is per maandag 20 januari 2025 benoemd tot Managing Director bij ACE Create. De leiding van ACE Create bestaat verder uit Harm Balvers (Head of Strategy) en Rogier de Bruin (Executive Creative  Director).

Vanaf april 2022 tot september 2024 was Barbara Bijlard de Managing Director bij DDB Amsterdam (voorheen 180 Amsterdam en Kingsday) waar ze vanaf december 2011 werkzaam was.

Ace is bezig om zich als geïntegreerd bureau te profileren en met minder losse labels te werken onder de noemer One Ace. ACE Create functioneert daarbij als branding reclamebureau,  Accelerate is gericht op pr, influencers en social media en Innovate is gericht op nieuw techniek, data en AI. Born05 blijft vanuit Utrecht als zelfstandige entiteit (onder Ace) bestaan.

Barbara Bijlard: “Ik vond het mooi na 13 jaar bij DDB Amsterdam te hebben gewerkt. Ik ben me enkele maanden gaan bezinnen. Toen kwam ACE op mijn pad. ACE deed me denken aan Kingsday en hoe ik ooit begonnen ben met een ondernemende club mensen te bouwen en te ervoor te zorgen dat met mooie klanten er een volwaardige operatie komt te staan. Alle ingrediënten zijn er om ook aandacht te krijgen voor nieuwe business en het momentum is daar. Komend jaar gaan we bouwen aan iets moois.’

www.ace.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Suite Rouge ontwikkelt kerstcommercial Kruidvat

06-12-2025 | 01:04:00
Kruidvat lanceert een door Suit Rouge (een label van Hotel L’Amour) ontwikkelde kerstcampagne waarin de kracht van liefde en verbondenheid centraal staan

Guerrilla-actie fritz-kola stelt grote verpakkingen ter discussie

01-12-2025 | 11:22:23
De kern van de boodschap: je kunt 30 liter kola per dag drinken – maar alleen als je zo groot bent als de A’DAM Toren.

ACE benoemt Head of Productions en Client Service Director

11-11-2025 | 14:43:40
Met hun komst legt het bureau extra nadruk op creatieve productie en het verder uitbouwen van partnerships met opdrachtgevers.

ParkinsonNL gaat verder als ParkinsonNederland

06-11-2025 | 10:11:39
Met de naamswijziging wil ParkinsonNederland nog duidelijker maken dat parkinson een kwestie is die heel Nederland aangaat.

Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon

28-10-2025 | 17:25:00
Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf.
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.