Barbara Bijlard Managing Director ACE Create

Barbara Bijlard is per maandag 20 januari 2025 benoemd tot Managing Director bij ACE Create. De leiding van ACE Create bestaat verder uit Harm Balvers (Head of Strategy) en Rogier de Bruin (Executive Creative  Director).

Vanaf april 2022 tot september 2024 was Barbara Bijlard de Managing Director bij DDB Amsterdam (voorheen 180 Amsterdam en Kingsday) waar ze vanaf december 2011 werkzaam was.

Ace is bezig om zich als geïntegreerd bureau te profileren en met minder losse labels te werken onder de noemer One Ace. ACE Create functioneert daarbij als branding reclamebureau,  Accelerate is gericht op pr, influencers en social media en Innovate is gericht op nieuw techniek, data en AI. Born05 blijft vanuit Utrecht als zelfstandige entiteit (onder Ace) bestaan.

Barbara Bijlard: “Ik vond het mooi na 13 jaar bij DDB Amsterdam te hebben gewerkt. Ik ben me enkele maanden gaan bezinnen. Toen kwam ACE op mijn pad. ACE deed me denken aan Kingsday en hoe ik ooit begonnen ben met een ondernemende club mensen te bouwen en te ervoor te zorgen dat met mooie klanten er een volwaardige operatie komt te staan. Alle ingrediënten zijn er om ook aandacht te krijgen voor nieuwe business en het momentum is daar. Komend jaar gaan we bouwen aan iets moois.’

www.ace.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

ACE benoemt Head of Productions en Client Service Director

11-11-2025 | 14:43:40
Met hun komst legt het bureau extra nadruk op creatieve productie en het verder uitbouwen van partnerships met opdrachtgevers.

ParkinsonNL gaat verder als ParkinsonNederland

06-11-2025 | 10:11:39
Met de naamswijziging wil ParkinsonNederland nog duidelijker maken dat parkinson een kwestie is die heel Nederland aangaat.

Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon

28-10-2025 | 17:25:00
Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf.

ACE lead agency Hersenstichting

21-10-2025 | 11:32:00
Het bureau wordt strategisch en creatief partner om het merk te versterken en hersengezondheid breder onder de aandacht te brengen

Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day

10-10-2025 | 15:37:02
Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day. Betrokken bureaus zijn Eastwood Brand Consultancy, Thonik en ACE
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.