Annika Drion, Milo Duyff, Kim Trap, Leila Popovych en Rico de Lange MT Boomerang

Boomerang, onderdeel van Publicis Groupe, kondigt aan dat de huidige directie per 1 juli 2024 de dagelijkse leiding overdraagt. Na 18 jaar doen de oprichters van Boomerang; Bo The, Alexander Veltman, Fikret Fetahovic en Eldin Fetahovic een stapje terug. Het nieuwe managementteam bestaat uit Annika Drion als Operational Director, Milo Duyff als Commercial Director, Kim Trap als Business Director, Leila Popovych als Executive Director en Rico de Lange als Chief Creative Officer. Dit team zal Boomerang, onder leiding van Isabelle Dacz, CEO Publicis Nederland, de volgende fase in sturen.

Bo The, CEO Boomerang: "In 2021 werd ons bedrijf onderdeel van Publicis Groupe Nederland, omdat we ervan overtuigd waren dat dit het beste was voor ons bedrijf. We wilden graag een plek aan tafel met internationale klanten, dichter bij de media staan en onze productiecapaciteiten uitbreiden. Nu, drie jaar later, kunnen we met trots zeggen dat de zaken goed gaan. Het bedrijf heeft een fantastische groei doorgemaakt. We zijn erg trots op wat we samen hebben bereikt en voelen ons bevoorrecht om deel uit te maken van deze geweldige groep mensen. Het nieuwe MT is klaar om Boomerang verder uit te bouwen onder begeleiding van Isabelle, dus voor ons voelt dit als een goed moment om het stokje over te dragen."

De nieuwe leiding van het bedrijf: "We zijn vereerd dat we deze rollen mogen gaan vervullen en zijn verheugd om de succesvolle koers van Boomerang voort te zetten. Doordat we alle vijf al vele jaren onderdeel zijn van deze organisatie, voelen we ons ook sterk verbonden met de cultuur, de mensen én het ondernemende karakter van dit bureau, wat eigenlijk ook in ons schuilt. Aan ons de schone taak om de missie voort te zetten, samen met een geweldige groep mensen om ons heen. Wij hebben er enorm veel zin in!"

www.boomerangagency.com

www.publicisgroupe.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Publicis Groupe viert 100 jaar met AI-film over veerkracht

04-12-2025 | 14:09:27
Onder leiding van Publicis Conseil vertelt de productie A Lion Never Gives Up het verhaal van een eeuw vol transformatie, vastberadenheid en heruitvinding, van de oprichting in Montmartre tot de opkomst van kunstmatige intelligentie.

Publicis Groupe helpt MediaMarkt aan sterk werkgeversmerk

02-12-2025 | 10:03:30
Onder de pay-off Dát is nou MediaMarkt laat de organisatie zien hoe het echt is om er te werken.

Mondelez investeert 40 miljoen in AI voor marketingefficiëntie

27-10-2025 | 14:03:00
Snacksproducent Mondelez investeert meer dan 40 miljoen dollar in een AI-tool die de kosten voor reclameproductie met 30 tot 50 procent moet verlagen.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

Deepti Velury CEO Global Production bij Publicis Groupe

06-10-2025 | 10:40:03
In deze rol gaat Velury leidinggeven aan de contentstudio’s, internationale productiehubs en AI-platforms van het bedrijf


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.