Amsterdamse Pathé De Munt met Relax Seats

Op vrijdag 19 juli opent Pathé de Munt de eerste twee Amsterdamse Relax Seats zalen. De komende maanden volgen alle andere zalen – met uitzondering van 4DX-zaal en Dolby Cinemazaal -, zodat deze vóór de kerst voorzien zijn van de Relax Seats.

Titels als Inside Out 2, Despicable Me 4 en Fly Me to the Moon zijn voortaan op de Relax Seats te zien in de hoofdstad.

De komende weken worden de overige zalen één voor één omgebouwd, zodat Pathé de Munt tijdens de werkzaamheden gewoon open kan blijven. Filmliefhebbers uit Amsterdam en omstreken kunnen op deze manier hun vertrouwde bioscoop blijven bezoeken.

De 4DX-zaal en Dolby Cinema-zaal behouden de eigen stoelen die het beste geschikt zijn voor die filmbelevingen. Alle reguliere zalen zijn vóór de kerst geopend, zodat bezoekers ook in de kerstvakantie vanuit hun comfortabele stoel kunnen genieten van titels zoals Gladiator 2, Wicked en Mufasa.

Doron Kurz, Commercieel Directeur Pathé: “We zijn verheugd dat wij als eerste bioscoop in Amsterdam filmliefhebbers kunnen laten genieten van de Relax Seats. Met de heerlijk verstelbare stoelen wordt een bioscoopbezoek aan Pathé de Munt een nóg betere beleving. Bij Pathé blijven we investeren in onze bioscopen om filmliefhebbers het meest comfortabele en plezierige uitje te bieden. We kijken ernaar uit om vrijdag de eerste bezoekers in Relax Seats zalen 9 en 10 te verwelkomen.”

Relax Seats

De Pathé Relax Seat is een elektrisch verstelbare stoel waarmee je met één knop de rugleuning en voetensteun in jouw favoriete stand kunt zetten. Elke stoel is voorzien van een tafeltje voor een hapje en drankje. De zalen met Relax Seats zijn zo ingericht dat je vanaf elke stoel perfect zicht hebt op het grote scherm. Pathé heeft deze comfortabele Relax Seats al eerder geplaatst in zeven bioscopen (Pathé Breda, Pathé Ede, Pathé Haarlem, Pathé Eindhoven, Pathé Leeuwarden, Pathé Scheveningen en Pathé Ypenburg in Den Haag).  

www.pathe.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

IFFR 2026 viert film en stad met tijgercampagne

31-10-2025 | 10:46:00
De campagne, ontwikkeld door het Rotterdamse ontwerpbureau 75B, brengt de tijger terug in een kleurrijk samenspel van stad, cinema en creativiteit.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

NFF presenteert nominaties Gouden Kalf Digitale Cultuur 2025

30-09-2025 | 17:50:29
De winnaar wordt op vrijdag 3 oktober bekend tijdens het EY Gouden Kalveren Gala.

Imagine Festival opent met thriller in Britse Gebarentaal

30-09-2025 | 10:44:58
Van 30 oktober tot en met 9 november vindt het Imagine Fantastic Film Festival plaats in LAB111, FilmHallen en Hal West in Amsterdam.

Nederlands Film Festival presenteert Focustalks

19-09-2025 | 08:59:31
Het Nederlands Film Festival organiseert dit jaar Focustalks, gesprekken die toegankelijk zijn voor zowel publiek als professionals.
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.

Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!

06-11-2025 | 08:40:00
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen

[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist

06-11-2025 | 08:13:00
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.