 
 
Albert Heijn zet AI in voor Pasen: kindertekening wordt product
Albert Heijn maakt AI onderdeel van de paascampagne. Kinderen kunnen een tekening insturen met daarop hun lekkerste of mooiste idee voor een paasproduct. De vijf leukste tekeningen worden geselecteerd en met behulp van AI maakt de bakkerij van Albert Heijn van deze fantasie werkelijkheid.
De winnaars ontvangen op Goede Vrijdag hun product thuis zodat ze er samen met familie en vrienden tijdens de paasdagen van kunnen genieten. Een tekening insturen kan via de socialmediakanalen van Albert Heijn. De actie is onderdeel van de paascampagne van Albert Heijn. Dat AI hiervoor wordt gebruikt, is een primeur voor een supermarkt in Nederland.
Thuisbakkers aan de slag
Johan van der Zanden, Head of Marketing and Communications Albert Heijn, op LinkedIn: “Naast de vertrouwde paasproducten hebben we 40 nieuwe producten ontwikkeld die Pasen smaak geven. Met een knipoog naar de hype van vorig jaar kunnen klanten nu bijvoorbeeld genieten van een cruffin (croissant muffin) of mini cronaantje (mini croissantjes met bananensmaakvulling). We zien steeds meer klanten die zelf graag bakken en voor hen hebben we ook mooi aanbod voor Pasen bij Albert Heijn dat in een handomdraai uit de eigen oven getoverd kan worden.”
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Albert Heijn opent 85ste winkel in België
Allerhande-recepten dagelijks in AD en regionale kranten
Albert Heijn lanceert Laatste Kans Koopjes
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Interview] Carolien Bos (Menzis): er voor iemand zijn is de kern
Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert
 
	 
	