Aidem Agency ontvangt TikTok Marketing Partner Badge

TikTok-agency Aidem Agency heeft de officiële TikTok Marketing Partner Agency Badge ontvangen. Dit keurmerk wordt toegekend aan bureaus met bewezen full-funnel capaciteiten en impactvolle prestaties op het platform. 

Exclusieve toegang en strategische voordelen

Als officiële TikTok Agency Partner krijgt Aidem toegang tot geavanceerde advertentietools, exclusieve updates en directe ondersteuning van TikTok. Dit stelt het bureau in staat om maximale impact en rendement te realiseren voor merken die op het platform adverteren.

Marwan Guedamsi, Co-founder Aidem Agency: "Deze erkenning bevestigt onze expertise en innovatieve aanpak binnen social media. Het is een eer om als Nederlands bureau deze badge te ontvangen naast enkele van de grootste bureaus wereldwijd."

Lees ook:

Beursupdate S4Capital (Monks): 10 procent lagere omzet voor 2025 verwacht

24-11-2025 | 15:20:00
S4Capital heeft via een beursupdate gegeven waarin het aangeeft dat de omzet voor 2025 naar verwachting zal dalen met 10 procent ten opzichte van 2024

Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne

24-11-2025 | 15:13:04
Deze activatie was onderdeel van de crossmediale campagne, bestaande uit digitale en OOH-zichtbaarheid in zowel Nederland als België.

Key Agency onthult: de beste CMS-en voor marketingteams

24-11-2025 | 14:58:00
Het kiezen van het juiste contentmanagementsysteem is heel veel méér dan alleen een technische keuze

Frank Goren: The Invaders helpt merken in gamingcultuur

24-11-2025 | 14:00:26
In Marketing Report TV gaat Frank Goren, Strategy Officer bij The Invaders, in gesprek met Bas Vlugt over de ontwikkeling van gaming als marketingdomein.

Figo Pet kiest Modern Citizens voor socialstrategie

24-11-2025 | 11:33:19
Het bureau ontwikkelt een always-on strategie met korte videoformats die merkbekendheid en consideration voor dierenverzekeringen moeten vergroten.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne

24-11-2025 | 15:13:04
Deze activatie was onderdeel van de crossmediale campagne, bestaande uit digitale en OOH-zichtbaarheid in zowel Nederland als België.

Frank Goren: The Invaders helpt merken in gamingcultuur

24-11-2025 | 14:00:26
In Marketing Report TV gaat Frank Goren, Strategy Officer bij The Invaders, in gesprek met Bas Vlugt over de ontwikkeling van gaming als marketingdomein.

Unlike ontwikkelt Sinterklaascampagne voor RAAK

24-11-2025 | 09:58:46
Met Reine Clause zet RAAK een personage in dat op een luchtige manier aandacht vraagt voor online gedrag.

Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE

24-11-2025 | 09:58:00
Tijdens de 34e editie van de ADCE Awards in Barcelona zijn twee Nederlandse bureaus in de prijzen gevallen.

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een Hubspot Specialist

24-11-2025 | 08:11:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar Hubspot Specialist - Hybride, Zwolle
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.