adpaq en OMS starten samenwerking in programmatic audio

Het programmatic advertentieplatform adpaq is een strategisch mediapartnership aangegaan met One Media Sales (OMS). De samenwerking maakt het mogelijk om programmatic campagnes uit te rollen op de radiozenders en digitale audio-inventory van OMS.

Via het platform van adpaq krijgen adverteerders toegang tot onder andere Radio 538, Sky Radio, Radio 10, Radio Veronica, 100% NL, SLAM!, en podcasts van Audiohuis, Dag en Nacht Media en Tonny Media.

Toegang tot breed scala aan audiokanalen

Volgens adpaq markeert de samenwerking een belangrijke stap voor de ontwikkeling van programmatic audio in Nederland. Het platform combineert programmatic technologie met AI-gedreven contentcreatie, waarmee merken snel audiospots kunnen genereren en distribueren.

Maarten Duijne, CEO: "We zijn trots op onze samenwerking met One Media Sales als onze eerste mediapartner. Hun premium portfolio geeft ons een krachtige startplek om te laten zien hoe programmatic audio de betrokkenheid van het publiek transformeert. Samen stellen we adverteerders in staat om luisteraars in heel Nederland te bereiken met precisie, schaal en efficiëntie."

AI speelt centrale rol in advertentiecreatie

De technologie van adpaq maakt het mogelijk om het volledige audioproces – van creatie tot distributie – via één platform te beheren. OMS ziet in de samenwerking vooral voordelen voor adverteerders die willen inzetten op datagedreven campagnes.

Joris van der Pol, Algemeen Directeur van OMS: "Onze samenwerking met adpaq opent de deur naar slimmere, gerichtere audioreclame. Programmatic audio is tegenwoordig een essentieel onderdeel van de moderne mediamix, en adpaq stelt onze klanten in staat om datagedreven, impactvolle campagnes in te zetten op de premium kanalen in ons netwerk."

www.adpaq.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Michael Coreelmont, Georgios Petropoulos: Popup Padel kan echt overal

23-10-2025 | 11:31:00
In de studio van New Business Radio sprak Peter Wybenga met Georgios Petropoulos, oprichter EEN Media Group, en Michael Coreelmont, oprichter popuppadel.nl

Campagne Het Lekkerste Stel verbindt generatie én eetmoment

23-10-2025 | 10:57:00
In de studio van New Business Radio sprak Peter Wybenga met Boaz Disselkoen en Roos Jochems

Age Yska: edding wil aanwezig zijn op elke straathoek

23-10-2025 | 10:34:00
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Age Yska, marketingmanager bij edding.

Mathijs Pattinama: Creativiteit cruciaal bij OOH-campagnes

23-10-2025 | 10:21:00
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Mathijs Pattinama, Creative Marketeer bij Global.

Ilona Welte: Mentos blijft populair bij jong én oud

22-10-2025 | 11:39:00
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Ilona Welte, Senior Brand Manager Mentos bij Perfetti Van Melle.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.

Hotel L’Amour en Jumbo introduceren de campagne: Prijzenstorm

23-10-2025 | 12:03:00
Jumbo Supermarkten is gestart met de campagne Prijzenstorm, ontwikkeld door Hotel L’Amour. De actie speelt in op het herfstseizoen

TomTom brengt Tom by TomTom en campagne Good Drivers Only

23-10-2025 | 09:06:17
De introductie wordt ondersteund door de merkcampagne Good Drivers Only, ontwikkeld door Preacher Amsterdam.

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.