ADNIGHT 2023 aangekondigd: 13 oktober

ADNIGHT is uitgegroeid tot één van de grootste netwerkevents van de creatieve industrie. Vorig jaar trok de jubileumeditie 7000 bezoekers en 62 deelnemende bureaus die samen 179 sessies organiseerden. Op vrijdag 13 oktober openen creatieve bureaus wederom hun deuren om zichzelf te presenteren aan vakgenoten, marketeers en talent.

Wybe Sallows, medeoprichter van ADNIGHT: “We zoeken naar allerlei manieren om zoveel mogelijk mensen bij de avond te betrekken. Dat doen we door toegankelijkheid te verbeteren, bijvoorbeeld met de introductie van onze app, waarmee bezoekers een eigen programma kunnen samenstellen en ook met elkaar kunnen connecten. Maar bijvoorbeeld ook met een initiatief als WAY IN, een middagprogramma in Paradiso waar we jong divers talent op een laagdrempelige manier willen laten kennismaken met de industrie.”

Heleen Hidskes, Head of Strategy bij DEPT: “ADNIGHT is een mooie gelegenheid om creatieven samen te laten komen. We zetten letterlijk de deuren open om te inspireren en te verbinden. De avond is perfect om expertise te delen; bijvoorbeeld door binnen een thema de verdieping te zoeken in talks en te verrassen met experiences.”

Mohammad Hassani, pr-manager bij TBWA/NEBOKO: “ADNIGHT biedt mensen binnen én buiten industrie een kans om te verbinden en op creatieve wijze talent een krachtige introductie te geven, niet alleen vanuit TBWA\NEBOKO, maar vanuit de gehele sector.”

www.ADNIGHT.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

W+K x ADNIGHT | GEDOGEN+Amsterdam Core

08-10-2025 | 08:42:14
Wieden+Kennedy Amsterdam presenteert tijdens ADNIGHT de tentoonstelling GEDOGEN+Amsterdam Core.

Boomerang zet mentale gezondheid centraal op Adnight

30-09-2025 | 08:42:00
Het programma onderzoekt thema’s als creativiteit onder druk, inclusiviteit in media en authentieke representatie in campagnes.

ADNIGHT start met Marketing Talks voor marketeers

22-09-2025 | 15:47:49
Deze mini-conferentie brengt een reeks presentaties over branding, creativiteit en de samenwerking tussen merken en bureaus.

SERVICEPLAN x ADNIGHT | The Deadline

19-09-2025 | 09:04:00
Tijdens deze editie van Adnight duikt Serviceplan Amsterdam dieper in het omgaan met deadlines en stress op de werkvloer.

ALFRED x ADNIGHT | Vrienden van Alfred Live

17-09-2025 | 11:08:44
Join us for drinks, dancing, and good vibes, while also diving deeper into the big questions of creativity today


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 09:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 08:49:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant 

Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats

07-10-2025 | 20:47:00
Happiness Amsterdam ontwikkelde voor Marktplaats een tweede campagne voor automotive. We spreken Nancy van Hees, Senior Communications Manager Mobility bij Marktplaats en Joey Boeters, Creative Partner en mede-oprichter van Happiness Amsterdam

Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08

07-10-2025 | 16:39:48
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen

Alfred lanceert campagne met dames van Van Dobben

07-10-2025 | 11:28:00
Alfred en OnSocial hebben een merkcampagne ontwikkeld voor croquetmerk Van Dobben, waarin de dames uit de iconische Amsterdamse Eetsalon centraal staan
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.