ACE Blauw Gras en ACE Glasnost gaan aan de slag voor Bolletje

Bolletje is een samenwerking gestart met social bureau Blauw Gras en creatief PR-bureau Glasnost (beiden onderdeel van ACE). Bolletje wil zich door middel van social media en corporate & brand PR, richten op diverse thema’s en producten, zoals de crackers & knäckebrod, tussendoortjes en kruidnoten.

Karlijn Ordelmans, marketingmanager bij Bolletje: "Bolletje staat voor kwaliteit, ambacht en vindingrijkheid. Met ons brede assortiment zijn we er voor alle huishoudens. Bijna iedereen kent Bolletje, maar de uitdaging ligt voor ons bij de concurrerende huismerken. Met de nieuwe samenwerkingen willen we verder bouwen aan ons merk en de band met bestaande en nieuwe consumenten versterken."

Ido Sharon, Managing Director van Blauw Gras: "We doen het goed bij de merken die graag heel Nederland aanspreken. Hartstikke leuk om naast klanten als Hertog Jan en PostNL, ook Bolletje te mogen verwelkomen. Door middel van social strategie, creatie en community management gaan we de aanwezigheid van Bolletje op de populaire platforms versterken met snackable content voor de jongere doelgroep. Content met een knipoog zoals Bolletje dat zo goed kan."

Stijn Zwinkels, Managing Director bij Glasnost: "Bolletje is een vindingrijk en eigentijds bakkersmerk en we kijken ernaar uit om deze waarden nog steviger te verankeren in de maatschappij. We gaan aan de slag met campagnes voor de verschillende productgroepen, zoals kruidnoten en tussendoortjes, vanuit het earned gedachtegoed."

www.blauw-gras.com

www.glasnost.amsterdam

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Winnaars The Best Social Awards 2025

07-02-2025 | 09:00:00
De grote winnaars van de avond zijn onder andere GoSpooky, die meerdere prijzen in de wacht sleepte en HEMA

ACE gaat verder als geïntegreerde groep met één naam: ACE

28-01-2025 | 11:25:00
De in Amsterdam gevestigde creatieve bureaugroep ACE heeft labels als Blauw Gras, Glasnost en HERC geschrapt en gaan verder als één naam: ACE. Born05 blijft wel als enige onder eigen naam opereren vanuit Utrecht

TBWA\NEBOKO creëert campagne voor terugkeer Chicken Sensation bij McDonald's

07-01-2025 | 13:44:00
TBWA\NEBOKO ontwikkelde de campagne waarin de rol van fans centraal staat, van oproepen op social media tot hun zichtbaarheid in de nieuwste commercial.

[Vacatures] ACE | Blauw Gras zoekt een Creative

16-10-2024 | 08:30:00
ACE | Blauw Gras is per direct op zoek naar Creative - Fulltime (36/40 uur)

[Vacatures] ACE | Blauw Gras zoekt een Sr. Project Manager

24-09-2024 | 15:31:00
ACE | Blauw Gras is per direct op zoek naar Sr. Project Manager -Fulltime · Amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

LINDA.meiden en Blitsbee starten campagne rond borstkanker

02-10-2025 | 17:36:00
In het kader van de Borstkankermaand zijn LINDA.meiden en stickermerk Blitsbee gestart met de bewustwordingscampagne Check je borsten, meiden.

LifeHunters en Zwijsen zetten leerkrachten Engels centraal

02-10-2025 | 17:23:36
Uitgeverij Zwijsen heeft in aanloop naar de Dag van de Leerkracht een campagne gelanceerd ter introductie van Open Up, de nieuwste methode Engels voor het basisonderwijs.

Havas en Bolletje lanceren kruidnootburger als foodtrend

02-10-2025 | 16:30:00
De lancering is onderdeel van een campagne die inspeelt op de trend van onverwachte smaakcombinaties.

ESN en Megawatt zetten in op wereldrecordpoging in Rotterdam

02-10-2025 | 15:44:00
De poging maakt deel uit van de campagne Push Forward en brengt honderd sporters samen voor een gezamenlijke fysieke en mentale uitdaging.

Dentsu lanceert LEGO Party! via SMG Studio

02-10-2025 | 10:56:27
Het project markeert een volgende stap in Dentsu’s investering in gaming als platform waar merken verbinding kunnen maken met een wereldwijd publiek.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.