Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys

Accenture Song ontwikkelt kerstcampagne 2025 voor Smyths Toys Superstores. De campagne zet de speelse dynamiek tussen een jongen en zijn hond centraal om de merkbeleving rondom Kerstmis te versterken in meerdere Europese landen.

In de verhaallijn volgen we Sam en zijn speurhond Scout, die proberen te achterhalen wat er onder de kerstboom ligt. Scout snuffelt door het huis en door de Smyths-catalogus, tot de zoektocht hen naar een Smyths Toys Superstore leidt, waar Sam ontdekt wat hij met Kerstmis krijgt.

Speelse insteek in plaats van traditionele kerstformule

Patritia Pahladsingh, CEO Accenture Song Nederland: "Het merk is nog relatief nieuw in Nederland, dus we wilden bewust afstappen van de traditionele, zoete kerstcampagnes. In plaats daarvan kozen we voor een speelser en eigentijdser concept."

De campagne richt zich op een brede familie-doelgroep en moet Smyths Toys Superstores neerzetten als bestemming voor speelgoed in de aanloop naar Kerstmis. De verhaallijn rondom Sam en Scout gebruikt humor en herkenbare gezinssituaties in plaats van nadruk op sentimentaliteit.

Merkbekendheid in meerdere Europese markten

Smyths Toys Superstores zet de campagne in om de merkbekendheid in meerdere landen verder op te bouwen. Sinéad Byrne, Marketing Director Europa bij Smyths Toys Superstores: "We hebben Accenture Song uitgedaagd om een campagne te maken die zou aanslaan bij ouders en kinderen in al onze markten. Ons doel dit jaar is om door te gaan met het bouwen van naamsbekendheid in Frankrijk, Duitsland en Nederland. We geloven dat onze nieuwsgierige jongen Sam en zijn trouwe vriend Scout ons daarbij zullen helpen. De advertentie is warm, leuk en vol nieuwsgierigheid en geeft perfect de blijdschap weer van het proberen te raden wat er deze kerst onder de boom te wachten staat."


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Politie start Operatie 1337 voor werving digitaal talent

09-12-2025 | 15:32:00
De politie zet met Operatie 1337 een online game in om digitaal talent te bereiken

Buutvrij for Life creatief bureau voor Week van het Vergeten Kind

09-12-2025 | 10:29:00
Het Vergeten Kind heeft na een bureau-oriëntatie in de zomer, in oktober Buutvrij for Life gekozen als creatief bureau voor de Week van het Vergeten Kind.

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Ad Interim Subscriptions Lead

09-12-2025 | 07:14:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Ad Interim Subscriptions Lead

JOE pakt kerststress aan met ludieke themadiners

08-12-2025 | 11:18:00
Uit onderzoek van radiozender JOE komt naar voren dat 1 op de 5 luisteraars stress ervaart over de planning van de feestdagen

DEPT ontwikkelt Bijenkorf-campagne feestdagen

08-12-2025 | 09:34:29
DEPT heeft de feestdagen-campagne van de Bijenkorf ontwikkeld en maakt deel uit van de 155-jarige jubileumviering. Die jubileumviering startte tijdens de herfst/wintercampagne
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.