[MarketingReport Radio] Marieke van Balen over AirFryday

Marieke van Balen is Marketing & Innovation Director Benelux bij snackmerk Van Geloven, bekend van onder meer Mora. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio vertelt ze over de Mora-campagne rondom AirFryday.

Marieke van Balen: "Ik ben verantwoordelijk voor marketing en innovatie voor retail en de foodservicemarkt. Dat doen we met merken als Mora. Met Mora zijn we al langer actief met een assortiment dat geschikt is voor airfryer-bereiding. We willen daar verder in groeien en zien daar mogelijkheden voor bij de jongere doelgroep. Vrijdag is voor veel mensen de ideale snackdag. Die inzichten hebben we aan elkaar gekoppeld: je hebt de airfryer en de friday: toen ontstond AirFryday als lekkere en makkelijke start van het weekend."

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 15 november 2022 terug:

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

Lees ook:

[Interview] Chiel den Otter over AirFryday-campagne Mora: iedereen heeft recht op een lekkere snack

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.