[Interview] Rick Vriesema over Out of Home Masters

Rick Vriesema is partner en commercieel directeur van Out of Home Masters. We spreken hem over zijn bedrijf.

Rick Vriesema: “Out of Home Masters is een buitenreclamespecialist die nu 7 jaar actief is in Nederland. Wij helpen en adviseren partners met een stukje strategie, planning en inkoop van buitenreclame. De afgelopen jaren zijn dynamisch geweest met corona, maar de markt heeft die tijd wel goed gebruikt voor innovatie en digitalisatie. Je ziet nu dat we echt uit de startblokken zijn geschoten.”

Rick gaat verder in op de mogelijkheden met de planningstool van zijn bedrijf, de verschillende mogelijkheden van reclame-uitingen, twee labels die recent zijn begonnen en de rol van innovatie en duurzaamheid.

Kijk dit boeiende interview hier:

www.outofhomemasters.nl

nl.quadia.com

Kijk ook:

[Interview] Richard Klomp over ShoutOut VIP

[Interview] Liedewij Hentenaar over Audify en de Audio Academy

[Interview] Carlo den Otter over De Combinatie van Factoren

[Interview] Jeroen van Rossum (Quadia): Wij zetten communicatiedoelstellingen van corporates om in video

[Interview] Herman Dummer over Dutch Media Week

[Interview] Mariëlle Krouwel over de branding van de NN Group

[Interview] Aart Lensink over LVB becoming iO

[Interview] Cees Faes (Fightclub): Wij hebben een challenger brand-mentaliteit die we nooit kwijt willen

[Interview] Wies Popa (Axioma) over creatie en contentmarketing

 

Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com
www.nederlandsmedianetwerk.tv


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.