Aad Kuijper, Martijn van Marle, Peter van Rij en Valerie Dekeuwer lanceren DDB break-away Hotel L’amour

Aad Kuijper, Martijn van Marle, Peter van Rij en Valerie Dekeuwer hebben creatief bureau Hotel L’Amour opgericht. Valérie Dekeuwer wordt Managing Director. Ze komt van TBWA/NEBOKO, waar ze als Business Director werkte voor diverse grote klanten.

Liefde voor reclame centraal 

Het bureau richt zich op merken die geliefd willen worden en waar de liefde voor reclame centraal staat. Want dat is waarom de vier oprichters ooit voor dit vak gekozen hebben: omdat ze verliefd waren op de kunst van het verleiden, op reclame die je laat dromen.

Stalker wordt weer verleider

Dat verleiden kwam de laatste jaren onder druk te staan. Merken gingen zich gedragen als stalkers in plaats van verleiders. Aad Kuijper, die eerder reclamebureau Alfred oprichtte: “Gelukkig zien we een kentering in de markt en willen marketeers weer investeren in langlopende, opvallende campagnes.”

HEMA eerste klant

De eerste klant van Hotel L’Amour is al ingecheckt: HEMA. Marijn van Marle: “Een love brand bij uitstek waar we al onze liefde voor reclame in kwijt kunnen.”

Bas Verheijen, CCO bij HEMA: “De campagne die Peter en Marijn voor ons hebben gemaakt bij DDB Unlimited werkt heel goed voor HEMA, dus we zijn blij dat we die nu kunnen voortzetten bij hun nieuwe bureau. En het zijn ook bijzonder aimabele mensen waar we gewoon graag mee werken. Die bureaunaam past goed bij ze.”

www.hotellamour.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.