0930 creative agency zet Talent this way op de kaart

0930 creative agency introduceert Talent this way, hét vacatureplatform in de creatieve industrie.

Talent this way bouwt al 15 jaar via hun zusterbedrijf Mediastages aan hun netwerk. Door de grote database aan professionals kunnen zij iedereen met hun vacatureplatform helpen aan een baan of een talent in de media en creatieve industrie. 

Jouw weg naar creatief talent 

0930 Creative Agency bedacht voor Talent this way de introductiecampagne jouw weg naar creatief talent. Middels een activatie zorgde 0930 creative agency ervoor dat Talent this way direct tussen de ogen en oren van de doelgroep kwam. Een activatie waarmee opdrachtgevers getarget en gepersonaliseerd aangesproken werden. Op een relevante manier. Immers, op dit moment is creatief talent schaars, dit vind je niet zomaar bij je op de stoep. Of toch wel?

Winnen van talent 

Op 14 februari stond Talent this way met een écht talent op de stoep van de Houthavens en het Mediapark in Hilversum. Voorbijgangers maakten kans op het winnen van dit talent voor één dag. Een mogelijkheid waar velen maar wat graag aan meededen. En goed nieuws; jij kan dat ook nog steeds doen! De actie loopt namelijk tot 6 maart en wordt via social en online kanalen aangejaagd. 

Vind ook jouw weg naar creatief talent. 

www.talentthisway.nl

www.0930.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BPD-campagne van The Family draait om luisteren

10-11-2025 | 11:36:40
Bouwfonds Gebiedsontwikkeling (BPD) presenteert samen met reclamebureau The Family een merkcampagne met de slogan Een fijne buurt begint met luisteren.

ANWB-campagne benadrukt betaalbare energie

10-11-2025 | 09:11:15
De campagne laat zien dat ANWB er niet alleen is bij pech onderweg, maar ook bij het leveren van energie aan huishoudens.

Fitzroy maakt VGZ-campagne over vooruitkijken in zorg

10-11-2025 | 08:54:00
In de campagne staat ambassadeur zorgvernieuwing Eva Eikhout centraal. In beeld wordt de wereld om haar heen letterlijk opgebouwd

Stacey Rookhuizen: Trots op jarenlange samenwerking met de VVD

07-11-2025 | 21:52:00
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD.  We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte

Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers

07-11-2025 | 15:20:00
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.