Zo bouw je een sterk digitaal merk
RGN-podcast brand identity talks met Wouter Dirks (DEPT) en Ingmar de Lange (Mountview)
RGN deelt een reeks podcasts waarin experts uit het vakgebied hun visie geven op merkontwikkeling, rebranding en merkimplementatie. In iedere aflevering bespreekt RGN actuele thema’s die merken helpen om relevant en herkenbaar te blijven in een veranderende markt. De serie biedt inzichten uit de praktijk en laat zien wat er komt kijken bij het bouwen van een sterk merk, van strategie tot uitvoering.
Digitale merken in vorm houden
In deze aflevering staat de vraag centraal: wat maakt een merk sterk in het digitale tijdperk? RGN spreekt met Wouter Dirks, Business Director & Partner bij Studio Dumbar/DEPT, en Ingmar de Lange, merkstrateeg bij Mountview en auteur van Sterk Digitaal Merk. Zij delen hun visie op wat een merk digitaal krachtig maakt, welke valkuilen er zijn en hoe organisaties hun merk in-shape houden.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Rebranding: kies je voor gefaseerd of big bang?
Tom Dijk: Rebranding is vaak een stuk complexer dan het lijkt
Tom Dijk: Voor CMO’s is implementatie vaak een zwart gat
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert