Zes bureaus op shortlist SAN New Kids on the Block 2024

Finalisten SAN NKOTB 2024 in zicht na pitchronde

De shortlist van de SAN New Kids on the Block 2024 is bekendgemaakt. Uit vijftien inzendingen selecteerde de hoofdjury zes bureaus die kans maken op een plek in de finale.

De selectie vond plaats tijdens een jurymiddag op 3 april, georganiseerd in samenwerking met initiatiefnemer FONK en partner Agency Engines.

De shortlist, in alfabetische volgorde:

Presentaties en coaching richting finale

Op 1 mei presenteren de zes geselecteerde bureaus zich aan de hoofdjury en de SAN Vakjury. In aanloop naar deze dag kunnen zij ondersteuning krijgen van coaches: Linda de Graaff (The Family), Liam Tjoa (GoSpooky) en Wouter Glaser (Go Delphi) stellen hun expertise hiervoor beschikbaar.

De SAN Vakjury bestaat uit senior marketeers en juryleden van Stichting Adverteerdersjury Nederland. Aan het einde van de presentatiedag worden drie finalisten bekendgemaakt. De uiteindelijke winnaar wordt onthuld tijdens de uitreiking van de SAN Accenten op 5 juni.

Samenstelling hoofdjury 2024

De hoofdjury staat onder leiding van Lotte Willemsen, professor strategische communicatie aan de Universiteit van Amsterdam. Andere juryleden zijn:

www.sanaccent.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Karlien Serrarens en Inge Wortelboer in SAN bestuur

23-09-2025 | 15:05:29
Martijn Swijghuisen Reigersberg legt na jaren zijn rol als bestuurslid neer. Tegelijkertijd treedt SAN met vertrouwen een nieuwe fase in met de komst van Karlien Serrarens en Inge Wortelboer.

Maurice Kaan: Van regio naar impact met Abovo Maxlead

07-07-2025 | 10:13:00
De twee vestigingen in Hoorn en Oegstgeest, die in de loop der jaren organisch zijn gegroeid, zijn organisatorisch meer samengevoegd.

Joeri Jansen: Creativiteit begint bij evidence-based denken

07-07-2025 | 09:00:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Joeri Jansen over de gedragswetenschappelijke basis van het werk bij Roorda

LiveWall wint DIA en SAN Accent met digitale campagnes

10-06-2025 | 09:23:01
LiveWall heeft twee prijzen gewonnen tijdens de Dutch Interactive Awards (DIA) en de SAN Accenten.

SAN New Kids on the Block Accent bevestigt dat Closed on Monday werkt

06-06-2025 | 16:27:00
Bas Vlugt is op bezoek bij Closed on Monday, want het bureau heeft de SAN New Kids on the Block Accent gewonnen. Oprichter Gookie Sassen staat hem te woord


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist

05-11-2025 | 07:31:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Strategist - 32u-40u · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.