Zandbeek ontwikkelt knuffel-campagne voor NHA
NHA brengt een ode aan iedereen die het roer omgooit en zijn eigen dromen waarmaakt. Zo positioneert NHA zich in de campagne opnieuw als archetypische bondgenoot die zorgt dat jij meer uit je leven haalt. Zandbeek ontwikkelde de campagne.
In twee commercials zien we hoe NHA-cursisten van hun passie hun werk maken.
Effectief verhaal
Beide commercials werden vooraf uitvoerig getest door een onafhankelijk onderzoeksbureau. Uit deze pretest blijkt dat de commercial over een knuffel zelfs effectiever is dan 92 procent van alle geteste commercials (N=493). Het verhaal maakt aantoonbaar warme gevoelens los bij de doelgroep en werkt sterk gedragsactiverend.
De campagne is te zien op tv en op verschillende socialmediaplatforms.
Credits:
Bureau: Zandbeek | Regie: Sander Ligthart | D.O.P.: Richard Spierings | Grading: Frans Suijs | Sound design: Six Feet High | Fotografie: Matthijs Immink | Media: Brandwebbing
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Zandbeek wint drie European Excellence Awards
Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars
Zandbeek breidt team uit met strategen en projectmanager
Zandbeek ontwikkelt merkidentiteit voor YaWorks
Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert