[Vacatures] Zandbeek zoekt een Junior Projectmanager

Zandbeek is per direct op zoek naar een:

Junior Projectmanager

Jij bent ambitieus, houdt altijd het overzicht en raakt niet snel onder de indruk. Je bent een kei in het managen van on- en offline projecten en houdt de touwtjes daarbij strak in handen. En je bent niet bang voor een flink staaltje vakjargon. Nieuwe woorden als ‘instandhoudingsopgave’ brengen je niet van de wijs, maar maken je eerder nieuwsgierig. Wat nog ontbreekt, is een fijne plek om al deze skills verder te ontwikkelen en de brug te slaan tussen de klant en onze makers. Of de tunnel. Of de snelweg. 

Over jou

  • 32 à 40 uur per week beschikbaar 
  • Minimaal hbo-niveau
  • Affiniteit met projectmatige werkzaamheden 

 

Wat ga je doen?  

Jij bent verantwoordelijk voor het coördineren van verschillende on- en offline projecten. Je zorgt dat deze vlekkeloos worden uitgevoerd. Dat betekent: werken volgens planning, binnen budget en volgens de eisen van de klant. Maar je overlegt ook met onze adviseurs als je die eisen niet haalbaar vindt. Proactief ideeën aanbrengen waarderen we altijd. Verder ben je niet bang voor onze getalenteerde – soms eigenwijze – copywriters, videomakers en ontwerpers. Daar hebben we er namelijk heel veel van. Waar nodig ben jij de schakel die klant en specialist bij elkaar brengt. Om samen projecten tot een succes te maken. En ondertussen zorg je ook nog eens voor een waterdichte administratie. 

We verwachten dat je zelfstandig, flexibel en stressbestendig bent. Want dat heb je wel nodig bij je werk. Maar we laten je uiteraard niet aan je lot over. Als junior projectmanager word je altijd bijgestaan door onze ervaren en bevlogen teamleiders. Of door een van de andere projectmanagers en communicatieadviseurs. Kortom: je staat er nooit alleen voor. 

Voordat je in de mail klimt, nog even een paar checks

Omdat je een junior bent, verwachten we natuurlijk dat je veel en graag wilt leren. Maar er zijn wel enkele karaktereigenschappen die goed van pas komen bij je werk. Een proactieve houding bijvoorbeeld. Praat je graag? Dat helpt ook. Over je werk, maar soms ook gewoon over koetjes en kalfjes. Zo bouw je namelijk een goede relatie met onze klanten. En met je collega’s, die graag willen weten of de projecten goed lopen en of we binnen budget blijven.

Over ons

Ons verhaal begint in 1995. We komen uit de startblokken als corporate communicatiebureau, worden volwassen als contentmarketingbureau en groeien uit tot wat we vandaag zijn: een fanatiek familiebedrijf met award-winning creativiteit als kloppend hart. En fanatisme, vrijheid en veranderingsgezindheid als absolute kernwaarden. 

Wij vinden, vertellen én verbinden de verhalen die een merk zo onmiskenbaar een merk maken. We laten het uitspringen boven het spervuur van duizenden boodschappen die dagelijks op ons wordt afgevuurd. Want het is onze missie om te zorgen dat onze verhalen niet hetzelfde lot wachten als de overgrote meerderheid van alle commerciële content: onzichtbaarheid.

Wat wij jou bieden

  • Werk op een hoog (creatief en strategisch) niveau  
  • Collega’s op een nog hoger niveau  
  • Drie keer per week lunchen op kosten van de baas. Met broodjes, soep en een yoghurt- en saladebar. Work hard, plate hard  
  • Een zitfiets voor de fitte collega’s, een volle chipskast voor de bourgondische collega’s 
  • Vaste vrijmibo’s, spontane domibo’s, sporadische womibo’s, twijfelachtige dimibo’s en af te raden mamibo’s 
  • Een salaris dat recht doet aan je ervaring en kwaliteiten, met ruimte voor en ondersteuning bij verdere individuele ontwikkeling

 

En natuurlijk nog wat fijne extra’s

  • Een pensioenregeling   
  • 25 vakantiedagen 
  • Een fietsplan 
  • Opleidingsbudget van €2.000 per jaar   

 

Hoe nu verder?

We zijn eerlijk: de lat ligt best hoog. Maar als jij hem aantikt, krijg je hier de kans om nog veel beter te worden. Ben je er nog? Mooi! Solliciteer dan nu via de button hieronder en geef je carrière een Z. Bij vragen kun je contact opnemen via [email protected] of 06 - 12921710 of solliciteer hier.

Acquisitie op deze vacature wordt niet op prijs gesteld.  

www.zandbeek.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars

20-11-2025 | 14:43:00
De prijzen bekronen onderscheidend werk in contentmarketing en influencermarketing, in zowel campagnerubrieken als bureaucategorieën.

Zandbeek breidt team uit met strategen en projectmanager

27-10-2025 | 11:57:00
Zandbeek breidt het team uit met drie nieuwe medewerkers: Sophie Gijsbers, Frank van Oudhuizen en Loes Geerden.

Zandbeek ontwikkelt merkidentiteit voor YaWorks

30-09-2025 | 14:45:00
Het Amsterdamse bedrijf, gespecialiseerd in digitale infrastructuur, wilde een uitstraling die aansluit bij de groeiambities.

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

Maarten Stal Creative Lead bij Zandbeek

27-08-2024 | 11:08:31
Maarten maakt de overstap van George&Harrison, het designbureau waarvan hij mede-oprichter is. Bij Zandbeek gaat hij leidinggeven aan het creatieve team

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.