Yvonne Coldeweijer gestopt met (betaald) roddelkanaal

Yvonne Coldeweijer is gestopt met het verspreiden van roddels (die zij stelselmatig juice noemde). De influencer stopte eind april 2024 met het openlijk via Instagram (Life of Yvonne) verspreiden van de roddels om met een betaald kanaal (Juice Memberclub) door te gaan. Het open kanaal had op zijn hoogtepunt 824.000 volgers. Thans heeft het open kanaal nog 659.000 volgers waarop ze af en toe nog zaken over haar eigen persoonlijke leven deelt.

Van betalende leden die 8,95 euro per maand moesten afdragen, wordt geen geld meer geincaseerd en er zullen geen nieuwtjes meer verschijnen. In een verklaring stelt Yvonne Coldeweijer dat zij geheimen van bekende Nederlanders als onrecht beschouwde en deze aan het licht wilde brengen. Volgens haar is er thans alleen nog komkommerjuice wat niet goed voelt om te brengen. Er zouden thans zo'n 4300 betalende leden zijn van haar juicekanaal. 

Yvonne Coldeweijer haalde veelvuldig het nieuws met haar roddels waaronder geweldadige situaties van een aantal zangers. Ook kwam ze in opspraak door bij een gijzeling beelden van de gegijzelden te verspreiden waardoor die in gevaar waren. Veel bestaande merken van roddelnieuws werden door haar uitgedaagd, omdat die in haar optiek te verweven zijn met bekende Nederlanders.

Yvonne Coldeweijer gaat door met haar webshop Meid in the City (Boutique Amsterdam) die in 2023 korte tijd ook een fysieke winkel had in Amsterdam. Daarbij werd ze door RTL Boulevard onder vuur genomen omdat een aantal producten uit haar webshop veel goedkoper via AliExpress te koop zouden zijn. Destijds verklaarde de influencer dat ze de producten in bij de groothandel en heeft ze niets te maken met AliExpress.

Ze verklaarde in een eigen popdcastshow de producten voor de helft van de verkoopprijs in te kopen. Haar podcastshow de Juice Show die ze sinds augustus 2022 bij Podimo met Mark Koster maakt is inmiddels omgedoopt tot Coldeweijer INC. en zou voortaan gaan over ondernemen en succes en het geld van bekende Nederlanders. Yvonne Coldeweijer staat in de Media100 2024 op nummer 7.

www.meidinthecity.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Nominaties ICMA 2025

07-10-2025 | 15:17:00
Wie wint op 19 november welke Awards en Medals tijdens de uitreiking van de Influencer & Content Markering Awards?

Bol kiest ook Crocodile Agency voor influencermarketing

06-10-2025 | 15:41:00
De samenwerking maakt deel uit van de bredere marketingactiviteiten van bol, waarbij het merk met meerdere bureaus samenwerkt.

Havas en Bolletje lanceren kruidnootburger als foodtrend

02-10-2025 | 16:30:00
De lancering is onderdeel van een campagne die inspeelt op de trend van onverwachte smaakcombinaties.

Werken met de Toekomst: OCW lanceert onderwijs­campagne

01-10-2025 | 13:51:00
Het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap heeft een campagne gelanceerd die studiekiezers een ander perspectief biedt op werken in het onderwijs

The Kitchen, Dentsu en PRSSKD werken samen aan Heinz-campagne

30-09-2025 | 17:42:00
Heinz mengt zich de komende weken in de campagnekoorts met het grote Friet vs. Patat debat 2025.
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

FCB Amsterdam met Mastercard-campagne om visuele beperkingen voelbaar te maken

09-10-2025 | 01:15:00
FCB heeft voor creditcardmerk Mastercard een campagne ontwikkeld om te laten zien hoe mensen met een visuele beperking deze omzetten in mogelijkheden

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 09:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 08:49:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant 

Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats

07-10-2025 | 20:47:00
Happiness Amsterdam ontwikkelde voor Marktplaats een tweede campagne voor automotive. We spreken Nancy van Hees, Senior Communications Manager Mobility bij Marktplaats en Joey Boeters, Creative Partner en mede-oprichter van Happiness Amsterdam

Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08

07-10-2025 | 16:39:48
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.