Yvonne Coldeweijer gestopt met (betaald) roddelkanaal

Yvonne Coldeweijer is gestopt met het verspreiden van roddels (die zij stelselmatig juice noemde). De influencer stopte eind april 2024 met het openlijk via Instagram (Life of Yvonne) verspreiden van de roddels om met een betaald kanaal (Juice Memberclub) door te gaan. Het open kanaal had op zijn hoogtepunt 824.000 volgers. Thans heeft het open kanaal nog 659.000 volgers waarop ze af en toe nog zaken over haar eigen persoonlijke leven deelt.

Van betalende leden die 8,95 euro per maand moesten afdragen, wordt geen geld meer geincaseerd en er zullen geen nieuwtjes meer verschijnen. In een verklaring stelt Yvonne Coldeweijer dat zij geheimen van bekende Nederlanders als onrecht beschouwde en deze aan het licht wilde brengen. Volgens haar is er thans alleen nog komkommerjuice wat niet goed voelt om te brengen. Er zouden thans zo'n 4300 betalende leden zijn van haar juicekanaal. 

Yvonne Coldeweijer haalde veelvuldig het nieuws met haar roddels waaronder geweldadige situaties van een aantal zangers. Ook kwam ze in opspraak door bij een gijzeling beelden van de gegijzelden te verspreiden waardoor die in gevaar waren. Veel bestaande merken van roddelnieuws werden door haar uitgedaagd, omdat die in haar optiek te verweven zijn met bekende Nederlanders.

Yvonne Coldeweijer gaat door met haar webshop Meid in the City (Boutique Amsterdam) die in 2023 korte tijd ook een fysieke winkel had in Amsterdam. Daarbij werd ze door RTL Boulevard onder vuur genomen omdat een aantal producten uit haar webshop veel goedkoper via AliExpress te koop zouden zijn. Destijds verklaarde de influencer dat ze de producten in bij de groothandel en heeft ze niets te maken met AliExpress.

Ze verklaarde in een eigen popdcastshow de producten voor de helft van de verkoopprijs in te kopen. Haar podcastshow de Juice Show die ze sinds augustus 2022 bij Podimo met Mark Koster maakt is inmiddels omgedoopt tot Coldeweijer INC. en zou voortaan gaan over ondernemen en succes en het geld van bekende Nederlanders. Yvonne Coldeweijer staat in de Media100 2024 op nummer 7.

www.meidinthecity.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Bolsius lanceert socialcampagne #deeldevlam

27-10-2025 | 12:05:00
Bolsius is gestart met de social campagne #deeldevlam, ontwikkeld in samenwerking met Initiative en Yune.

Jutta Leerdam ambassadeur van Odido en TeamNL

23-10-2025 | 15:46:00
Vanaf dit seizoen staat het Odido-logo op het zwarte wedstrijdpak van Leerdam en op het internationale wedstrijdpak van TeamNL.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

PostNL en SuperRebel zetten klachten om in complimenten

20-10-2025 | 15:41:00
PostNL werkt met SuperRebel aan een social-aanpak die klachten omzet in waardering.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Marlies van Voorthuizen: Mentale gezondheid luistert nauw

29-10-2025 | 12:01:00
Op World Mental Health Day lanceerden Zilveren Kruis en de KNVB de campagne Trap het gesprek af. In het interview vertelt van Voorthuizen hier meer over

Jurgen Retra: Een klein gebaar zegt meer dan duizend woorden

29-10-2025 | 11:43:00
Op World Mental Health Day lanceerden Zilveren Kruis en de KNVB de campagne Trap het gesprek af. In het onderstaand interview vertelt Natwerk hier meer over

Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon

28-10-2025 | 17:25:00
Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf.

DPG Media integreert Brand Metrics-technologie in Ad Manager

28-10-2025 | 17:14:00
Brand Metrics, wereldwijd marktleider in brand lift-meettechnologie, breidt de samenwerking met de advertentietak van DPG Media verder uit.

Onlyhumans laat Vlaanderen blauw kleuren voor Flitsmeister

27-10-2025 | 13:47:00
Om in Vlaanderen meer naamsbekendheid op te bouwen, werkt Flitsmeister samen met reclamebureau Onlyhumans.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.