Wunder verzorgt rebranding RS Finance

Accountantskantoor RS Finance had een logo, website en communicatie die niet meer pasten bij het bedrijf. Wunder tekende voor de rebranding en ontwikkelde een nieuwe merkstrategie, positionering, visuele identiteit en website.

Alef de Jong, founder en merkstrateeg van Wunder: “RS Finance is een heel mooi en uniek accountantskantoor, maar dat zag je aan de buitenkant te weinig. We hebben het flink afgestoft, gesprekken met de directie, klant en medewerkers gevoerd en boven water gekregen wat ze echt bijzonder maakt. Dit hebben we verwoord in een inspirerend merkverhaal en uitgesproken visuele identiteit. “

Arjan Schipperus, Founder en CEO van RS Finance: “Wunder heeft ons betrokken bij het onderzoek en ons uitgedaagd om echt onderscheidende keuzes te maken. Onze identiteit is perfect vertaald in woord en beeld en voelt als een nieuwe jas die heel goed zit. De branding is bij onze klanten ook erg goed ontvangen, we krijgen er veel en zeer positieve reacties op.”

www.wunder.nl

www.rs-finance.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Flik Flak ontwikkelt TikTok-strategie voor Dunkin’ Benelux

31-07-2025 | 11:08:00
Het merk, dat voorheen vooral geassocieerd werd met donuts, wil zich profileren als een dagelijks moment voor jonge consumenten

Livewall vernieuwt merkidentiteit en strategie

23-07-2025 | 15:09:00
Livewall, het bureau dat veertien jaar geleden door Frits Mahovic en Eelco van de Wiel in Tilburg werd opgericht, kondigt een complete rebranding aan.

PINK werkt aan visuele merkidentiteit UMCG

21-07-2025 | 12:02:00
De huisstijl is in cocreatie aangescherpt, zodat deze aansluit bij de maatschappelijke rol, ambities en positionering van het UMCG.

awesome. introduceert AI-presentator Bram voor BOVAG

15-07-2025 | 12:47:00
Met Bram kan BOVAG op efficiënte wijze uiteenlopende contentformats inzetten, van uitlegvideo’s tot verdieping en social formats.

ASN Bank kiest Alfred voor campagne en landelijke rebranding

01-07-2025 | 15:29:00
ASN Bank introduceert een landelijke campagne, ontwikkeld door bureau Alfred, en opent 116 winkels verspreid over Nederland.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.