WSJ: Omnicom Group gaat Interpublic Group overnemen
Omnicom Group staat op het punt om Interpublic Group over te nemen. Dat meldt The Wall Street Journal. Als de overname doorgaat, ontstaat een netwerk van media- en creatieve bureaus dat groter is dan WPP en daarmee de grootste ter wereld zal zijn.
Mocht de overname nog voor het eind december officieel worden aangekondigd dan hebben wij hier bijvoorbaat de Overname van het Jaar.
Omnicom Group is in Nederland actief met onder meer de mediabureaus OMG en PHD en creative agencies TBWA|NEBOKO en DDB Amsterdam.
IPG Mediabrands is in Nederland actief met onder meer de mediabureaus Intiative en UM, digital agency Kinesso en content marketing bureau Yune.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
WPP Media koppelt YouTube Creator Insights aan eigen tools
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Serviceplan introduceert House of Communication in het VK
[Vacatures] Springbok zoekt een SEA Consultant
Rogier Croes Chief Strategy Officer STROOM
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt