
Winnaars DOOH Challenge 2025 bekendgemaakt
Sanne van den Boogaard, Dean Flaat en Amy Sanders winnen met: Some answers only live in you
RA*W en Bauer Media Outdoor hebben de winnaars van de DOOH Challenge 2025 bekendgemaakt. Onder het thema Unlock the NextGen kregen studenten en starters de opdracht een ontwerp te maken dat realistisch en relevant voelt, maar ook hoop en verbeeldingskracht stimuleert.
Deelnemers ontwikkelden creatieve concepten voor de 240 NextGen Media-schermen op scholen en universiteiten, die dagelijks duizenden jongeren bereiken. Uit alle inzendingen selecteerde de jury een top drie. Het winnende idee zal binnenkort daadwerkelijk op de schermen te zien zijn.
Jury kiest drie winnende concepten
De jury bestond uit Stefanie Kooijman (Head of Marketing & Communications, Bauer Media Outdoor), Albert Vegers (Creative Director, Alfred International), Yesol (Creative Designer/Producer) en Monique Nelis (Motion Graphic Designer, Dept). Zij beoordeelden de inzendingen op originaliteit, toepasbaarheid en de kracht van de boodschap. De jury roemde de drie beste inzendingen vanwege de combinatie van actualiteit, herkenbaarheid en een frisse tone of voice.
Eerste plaats voor Sanne van den Boogaard, Dean Flaat en Amy Sanders
De eerste prijs ging naar Sanne van den Boogaard, Dean Flaat en Amy Sanders met het concept Some answers only live in you. Volgens de jury is het "een erg goed en leuk idee, met een sterke insight en een herkenbare tone of voice."
De tweede plaats werd toegekend aan Dion Slegt met Change starts with you. De jury vond dit concept inspirerend en gericht op persoonlijke verantwoordelijkheid.
Op de derde plaats eindigden Anna Grimailova en Niels Spaans met Internet Grandma. De jury beschreef het als heel passend bij Generatie Z en Alpha: een tikje sarcastisch, maar daardoor juist leuk en versterkend.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Jong creatief talent pitcht ideeën voor AFC Ajax
Breaking & Entering Media spreekt talent toe bij ADNIGHT
RA*W en Bauer Media Outdoor lanceren DOOH Challenge
RA*W: De vervanging van jong talent door AI
RA*W en Matt Sleeps blikken terug op de RA*W Vlieg Pitch
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers