Willem Sijthoff stapt op als CEO bij Sijthoff Media

Myrthe van der Erve gaat Sijthoff Media leiden

Willem Sijthoff stapt per 1 mei 2025 op als CEO van zijn bedrijf Sijthoff Media.CCO Myrthe van der Erve volgt hem op. Wel blijft Willem Sijthoff zowel als aandeelhouder als lid van de directie betrokken bij Sijthoff Media.

Onder Sijthoff Media vallen B2B-titels als Binnenlands Bestuur, AccountantWeek, Atlas Research, AG Connect, HR Praktijk en Adformatie. Ook organiseert het bedrijf activiteiten voor management en omvat het een aantal educatieve bedrijven voor financiële professionals en HR-professionals. Het bedrijf kent zo'n 130 fte's bij de negentien merken van Sijthoff Media. Onlangs werd bekend dat Sijthoff Media per 1 juli 2025 stopt met de titel Business Insider.

Capital C

Sinds 2021 zetelt Sijthoff Media met zijn merken in het Amsterdamse Capital C, de voormalige diamantbeurs. In 2015 kocht en moderniseerde Sijthoff Media met vastgoedhandelaar Cor van Zadelhoff dit gebouw.

Sijthoff Pers

Sijthoff Media bestaat sinds 2010. Willem Sijthoff verkocht als telg van de Sijthoff-familie het toenmalige Sijthoff Pers (dit bedrijf werd vooral bekend dankzij de Haagsche Courant) in 1994 aan Wegener (thans DPG Media).  Willem Sijthoff investeerde daarna in 1997 in FD Mediagroep (Financieele Dagblad en BNR Nieuwsradio). Zijn belang verkocht hij eind 2009 aan HAL Investments.

Myrthe van der Erve

Myrthe van der Erve was sinds 1 september 2024 COO van Sijthoff Media. Daarvoor was zij onder meer CEO van TNW (The Next Web) en het Zwitserse softwarebedrijf Virtual Affairs.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Alfred breidt team uit met vijf collega’s

04-12-2025 | 11:24:28
Met deze uitbreiding wil het bureau meer capaciteit en diversiteit toevoegen om de groei en nieuwe opdrachten in de komende periode te ondersteunen

IPG Mediabrands moest 750.000 extra betalen aan voormalig CFO Benelux

01-12-2025 | 20:34:00
IPG Mediabrands heeft in januari 2023 bepaald dat een eind juni 2022 ontslagen CFO Benelux 750.000 euro moest betalen.  IPG Mediabrands is onderdeel van de door Omnicom overgenomen entiteit Interpublic Group

Hendrik Jan Roel CFO Jumbo

01-12-2025 | 13:24:00
Jumbo benoemd één van de grootste namen in retail marketing die ons land rijk is: René Repko. De primeur is aan Marketing Report

Jasper Admiraal verlaat Kumpany

01-12-2025 | 13:02:00
Jasper Admiraal verlaat eind 2025 het experience marketingbureau Kumpany. Dit maakte hij bekend op zijn LinkedIn

NOISE groeit door naar 80 medewerkers

01-12-2025 | 09:36:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
 

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkel kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.