Wildstone benoemt Eric Kip tot Managing Director Europa

Wildstone heeft Eric Kip benoemd tot Managing Director Europa. Eric Kip wordt verantwoordelijk voor de groei op het Europese continent, waarbij Wildstone plannen heeft om zijn digitale infrastructuur uit te breiden. Wildstone is eigenaar van buitenreclame media-infrastructuren en beheert de locaties daarvan. Onlangs kondigde Wildstone overnames aan in Spanje en Duitsland, en het bedrijf wil digitaliseringstrajecten doorvoeren op zijn bestaande markten. Eric Kip zal deze ontwikkelingen leiden.

Het bedrijf is actief in het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Ierland, Duitsland, Spanje en Australië. De 5.300 reclamemasten van Wildstone bevinden zich vooral langs drukke (snel)wegen.

Eric Kip was van mei 2015 tot december 2024 Managing Director van buitenreclame-exploitant Global in Nederland (voorheen bekend als Exterion Media).

Eric Kip: "Ik ben verheugd om mij bij Wildstone aan te sluiten en leiding te geven aan het bedrijf in Europa. Met het juiste team en de juiste middelen ben ik ervan overtuigd dat we een aanzienlijke positieve impact kunnen hebben op de digitale transformatie van buitenreclame-infrastructuur. Ik kijk ernaar uit om nauw samen te werken met onze getalenteerde teams in Europa om onze groei en innovatie te versnellen."

Damian Cox, CEO en oprichter van Wildstone: "We zijn verheugd om Eric te verwelkomen bij Wildstone. Zijn uitgebreide ervaring en diepgaande kennis van de industrie maken hem de perfecte keuze om onze Europese ambities te leiden. Terwijl we onze digitale aanwezigheid blijven uitbreiden, zal Eric's leiderschap essentieel zijn voor ons succes."

Wildstone werd in 2022 overgenomen door het private-equitybedrijf Antin Infrastructure Partners.

www.wildstone.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

NPB Media groeit door en introduceert als eerste epaper-outdoor

22-12-2025 | 14:47:00
Marketing Report is in Haarlem bij NPB Media en spreekt daar met Peter Paul Blommers, CEO van NPB Media

Marc van Hamelen: Back to branding

22-12-2025 | 12:58:00
Trends en ontwikkelingen zijn vaak cyclisch. Trends uit eerdere tijdperken komen op deze manier vaak weer terug, of op zijn minst echo’s daarvan

ABN Amro: Buitenreclame komt tot bloei in digitale tijdperk

18-12-2025 | 11:09:00
ABN Amro heeft in zijn sectoranalyse gesteld dat digitale buitenreclame een opmerkelijke opmars meemaakt. Schermen duiken op in winkelcentra, bushokjes en treinstations

Ocean Outdoor krijgt DOOH-contract bij Gunwharf Quays

18-12-2025 | 09:56:34
Met het contract breidt het mediabedrijf zijn aanwezigheid uit op belangrijke retail- en vrijetijdslocaties aan de Engelse zuidkust.

Bauer Media Outdoor start met DOOH-schermen in Rotterdam

15-12-2025 | 16:01:41
De schermen zijn geplaatst in samenwerking met RET op locaties als Weena, Westblaak, Blijdorp en Rotterdam Centraal.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SEA Water positioneert Santa als waterambassadeur

23-12-2025 | 10:55:00
Na jarenlange samenwerking met een wereldwijd frisdrankmerk verruilt Santa Claus zijn vertrouwde rol voor een positie bij SEA Water.

Philips en Prusa lanceren Gen Fix in Praag

22-12-2025 | 15:08:00
Philips heeft samen met Prusa Gen Fix gelanceerd Met het programma leren kinderen en gezinnen praktische reparatievaardigheden via 3D-printen

Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!

22-12-2025 | 11:54:00
Beeld- en mediatechnoloog Rodger Werkhoven droeg op uitnodiging van OpenAI vanaf ’21 bij aan de ontwikkeling van DALL·E en ’t inbouwen ervan in ChatGPT.

[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Vtwonen

22-12-2025 | 08:16:00
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Vtwonen - Amsterdam

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.