Wildstone benoemt Eric Kip tot Managing Director Europa

Wildstone heeft Eric Kip benoemd tot Managing Director Europa. Eric Kip wordt verantwoordelijk voor de groei op het Europese continent, waarbij Wildstone plannen heeft om zijn digitale infrastructuur uit te breiden. Wildstone is eigenaar van buitenreclame media-infrastructuren en beheert de locaties daarvan. Onlangs kondigde Wildstone overnames aan in Spanje en Duitsland, en het bedrijf wil digitaliseringstrajecten doorvoeren op zijn bestaande markten. Eric Kip zal deze ontwikkelingen leiden.

Het bedrijf is actief in het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Ierland, Duitsland, Spanje en Australië. De 5.300 reclamemasten van Wildstone bevinden zich vooral langs drukke (snel)wegen.

Eric Kip was van mei 2015 tot december 2024 Managing Director van buitenreclame-exploitant Global in Nederland (voorheen bekend als Exterion Media).

Eric Kip: "Ik ben verheugd om mij bij Wildstone aan te sluiten en leiding te geven aan het bedrijf in Europa. Met het juiste team en de juiste middelen ben ik ervan overtuigd dat we een aanzienlijke positieve impact kunnen hebben op de digitale transformatie van buitenreclame-infrastructuur. Ik kijk ernaar uit om nauw samen te werken met onze getalenteerde teams in Europa om onze groei en innovatie te versnellen."

Damian Cox, CEO en oprichter van Wildstone: "We zijn verheugd om Eric te verwelkomen bij Wildstone. Zijn uitgebreide ervaring en diepgaande kennis van de industrie maken hem de perfecte keuze om onze Europese ambities te leiden. Terwijl we onze digitale aanwezigheid blijven uitbreiden, zal Eric's leiderschap essentieel zijn voor ons succes."

Wildstone werd in 2022 overgenomen door het private-equitybedrijf Antin Infrastructure Partners.

www.wildstone.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08

07-10-2025 | 16:39:48
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen

Buitenreclame versterkt mediamix en voegt bereik toe

03-10-2025 | 09:40:00
Terwijl jonge doelgroepen massaal verschuiven naar on-demand video en social content, daalt het bereik van lineaire tv.

AI-campagne IAMTORO Amsterdam Boxxxer

02-10-2025 | 09:37:00
De campagne is volledig ontwikkeld met AI in samenwerking met bureau ACE, dat de visuals en video’s realiseerde.

Programmatic buying en data-integratie stuwen OOH-omzet

29-09-2025 | 16:12:16
Adverteerders gebruiken data en cloudgebaseerde planningssystemen om campagnes af te stemmen op winkelcentra, vervoersknooppunten en publieke ruimtes

Out of Home Masters gaat verder als Talon

29-09-2025 | 16:03:00
Met deze stap wordt de aansluiting bij het grootste onafhankelijke Out of Home-netwerk ter wereld zichtbaar
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.