[Whitepaper] Zo ontwikkel je een first-party datastrategie

Hoe begin je met een first-party datastrategie? Waar let je op? Kun je nog vertrouwen op third-party data en welke stakeholders betrek je het beste bij deze nieuwe fase?

Een first-party datastrategie is je eerste stap richting success in de cookieless future. In deze whitepaper helpt iO je op weg.

Er speelt veel in het digitale (marketing)landschap. De cookieless future wacht op ons met minder data, meer complexiteit, en een grotere focus op privacy. Een bedreiging voor de status quo? Misschien, maar wél veel kansen voor marketeers. Bij verantwoord gebruik helpt een goede first-party datastrategie organisaties directe relaties met hun klanten op te bouwen, waarde te creëren en hun marketingprestaties te verbeteren.

Deze whitepaper gaat in op:

  • Wat leidde tot cookieless en welke veranderingen komen eraan?
  • Wat is first-party data?
  • Wat levert een first-party datastrategie je op?
  • Vier stappen voor een optimale strategie
  • De implementatie van de strategie in je organisatie

Je downloadt deze interessante whitepaper via de website van iO

www.iodigital.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Analytics Engineer

26-08-2025 | 10:07:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Analytics Engineer - Campus Den Bosch

[Vacatures] iO zoekt een SEO Specialist

26-08-2025 | 09:54:00
iO is per direct op zoek naar SEO Specialist - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Senior SEO Specialist

26-08-2025 | 09:43:00
iO is per direct op zoek naar Senior SEO Specialist - Campus Amsterdam

iO organiseert webinars over AI en digitale weerbaarheid

19-08-2025 | 08:44:00
iO organiseert in september twee gratis online webinars voor professionals die zich willen verdiepen in actuele marketing- en securitythema’s.

[Vacatures] iO zoekt een Digital Data&Analytics Consultant

11-08-2025 | 09:21:00
iO is per direct op zoek naar Digital Data&Analytics Consultant - Campus Eindhoven


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.

ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform

04-09-2025 | 12:43:00
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.

Masha Kodden CMO De Koffiejongens

04-09-2025 | 12:37:00
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.