[Whitepaper] Zo ontwikkel je een first-party datastrategie
Hoe begin je met een first-party datastrategie? Waar let je op? Kun je nog vertrouwen op third-party data en welke stakeholders betrek je het beste bij deze nieuwe fase?
Een first-party datastrategie is je eerste stap richting success in de cookieless future. In deze whitepaper helpt iO je op weg.
Er speelt veel in het digitale (marketing)landschap. De cookieless future wacht op ons met minder data, meer complexiteit, en een grotere focus op privacy. Een bedreiging voor de status quo? Misschien, maar wél veel kansen voor marketeers. Bij verantwoord gebruik helpt een goede first-party datastrategie organisaties directe relaties met hun klanten op te bouwen, waarde te creëren en hun marketingprestaties te verbeteren.
Deze whitepaper gaat in op:
- Wat leidde tot cookieless en welke veranderingen komen eraan?
- Wat is first-party data?
- Wat levert een first-party datastrategie je op?
- Vier stappen voor een optimale strategie
- De implementatie van de strategie in je organisatie
Je downloadt deze interessante whitepaper via de website van iO
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Michaël Van Damme spreker op Contentmarketing & Webredactie 2025
iO behoudt HubSpot Elite-status en versterkt groei
[Vacatures] iO zoekt een Medior Contentmanager
[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager
[Vacatures] iO zoekt een Traffic Manager
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL
Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert