WhitePaper Sessions 2023 | Havas Media | N=5 | Pink Marketing | DCVF | Towel | ZIGT

WhitePaper Sessions #4

A marketeers only event

Donderdag 7 december 2023 | 16:00-17:30 uur

Club Ace | Amsterdam


Voorafgaand aan het M100 Event 2023 organiseren Media Meetings & Magazines en Marketing Report - op dezelfde locatie - de vierde editie van de WhitePaper Sessions. Een kleinschalig, interactief event dat in het kader staat van hoogwaardige kennistransfer.

Dit is een marketeers-only kennissessie en kosteloos te bezoeken voor deelnemers aan het M100 Event.

Meld je aan door een e-mail te sturen naar Bas Vlugt.

Deelnemers

Allianz Direct | AS Watson | ASUS | Beemster Kaas | BlueHike | BrandMR | Clear Channel | Cloetta | De Combinaie van Factoren | Deli Home | Feadship | Havas Media | Holland & Barret | Ideo | KWF | MediaMarkt | N=5 | NN Group | Pink Marketing | Pünktlich | Randstad | Shimano | SNS | Spar | Vrumona | ZIGT | Towel

Sprekers

Anne Stokvis | Creative Director | N=5

Hoe Amerikanen cultuur omarmen als bouwsteen voor branding

Het is de marketing sensatie van 2023: Barbie. Het Amerikaanse moederbedrijf Mattel begrijpt als geen ander dat cultuur en merken onlosmakend met elkaar verbonden zijn. In deze White Paper Sessie neemt Anne Stokvis van N=5 je mee naar New York City. Waar zij en haar collega’s afgelopen zomer onderzoek deden naar hoe Amerikanen cultuur omarmen als bouwsteen voor branding.

Boudewijn de Jong | Eigenaar | Pink Marketing & Pünktlich

Impact maken met digitale dynamische creatie

We nemen je mee op een verkenningsreis in verschillende facetten hoe je meer impact maakt met je digitale communicatie. We bekijken impact vs volume. Onderzoeken de kracht van harmonie tussen creatie en media. Verkennen Dynamic Creative Optimization (DCO). De toegevoegde waarde van intelligente systemen en doordachte planning. En natuurlijk en de rol van AI als katalysator voor al deze facetten.

Martijn van Trooyen | Account ManagerTowel

Met TubeClub de kracht van YouTube ontgrendeld

Oké, je bent als merk actief op YouTube… maar ben je wel écht actief op YouTube? TubeClub gaat je helpen. Ontgrendel de krachten van het grootste videoplatform voor de toekomst van jouw merk. Voor iedereen biedt YouTube ongeëvenaarde nieuwe kansen om een sterk merk te bouwen. Aan de hand van strategische voorbeelden kom je erachter hoe TubeClub jou bij kan staan in de wondere wereld van online content.

Sanne Demir & Coen Zuijdervliet | De Combinatie van Factoren

Creativiteit x Gedragswetenschap

Mensen in beweging brengen doe je met slimme creativiteit op basis van gedragswetenschap. Door te motiveren en inspireren. Omdat hart (emotie) en hoofd (overtuiging) samen sterker staan.

Wichet Seav & Lesley Maria | Havas Media

Retail Media & Marketplaces

In onze presentatie duiken we dieper in op de uitdagingen van Retail Media voor mediabureaus en klanten. Havas Market, onze speciale entiteit, biedt innovatieve e-commerce oplossingen, met focus op platforms als Amazon, Bol.com en AH.nl. Leer tijdens de White Paper Sessions meer over de mogelijkheden binnen Retail Media, Social Commerce en D2C.

 

Désirée Battjes | Managing Director | ZIGT

De toekomst is lelijk (en dat ga je nog mooi vinden ook)

Wat zien we en wat gaan we zien in visual design? De GenZ-er waardeert uitingen totaal anders dan de Millenial. Kunnen we al iets zeggen over GenAlpha? Met welke vormentaal spreek je je toekomstige publiek aan? En wordt het beter of slechter?

 

Moderator

Wierish Debipersad | Commercial Director | Clear Channel

 

 

Marketing250 wordt gesponsord door


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.