Wetenschapper Lotte Verstijnen maakt overstap naar Open Now

Na ruim 4,5 jaar bij l’eau (nu otherwise.amsterdam) eindverantwoordelijk te zijn geweest voor gedragsstrategie, is Lotte Verstijnen recent overgestapt naar Open Now.

Na haar studie Economic & Consumer Psychology in Leiden, werkte ze bij l’eau veel voor goede doelen (Hartstichting, ReumaNederland, Hersenstichting, KWF) om fondsenwerving effectiever te maken op basis van wetenschap. Ook gaf ze gastcolleges aan de HvA en Fontys, en workshops en webinars over gedrag aan verschillende opdrachtgevers. Het is deze combinatie van inhoudelijkheid en toegankelijkheid die Open Now erg aansprak. Joris van Amerom: "Lotte is heel goed in haar vak, maar ze kan het ook helder overbrengen. Dat is in onze tak van sport cruciaal."

Bij Open Now werken wetenschappers, creatieven en strategen in het gehele proces intensief samen. Dat maakt het bureau aan het IJ uniek in zijn soort.

Voor Lotte Verstijnen is Open Now op dit moment de partij, waar ze niet alleen veel kan brengen, maar ook veel kan leren. Lotte Verstijnen: "We zijn elke dag nieuwe dingen aan het ontdekken over gedrag en communicatie." De samenwerking met de Nijmeegse Behavior Change Group van Professor Rick van Baaren was hierbij een extra stimulans.

www.opennow.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Jeroen Oppatja: Groei door de kracht van creatie & tech

05-12-2025 | 08:33:00
Oppatja vertelt hoe VML in Nederland is opgebouwd, hoe het internationale netwerk dagelijks waarde toevoegt

The Family 2.0: door fusie ontstond ander type bureau

01-12-2025 | 12:20:00
Het gesprek laat zien hoe creativiteit en gedragswetenschap elkaar versterken en hoe de fusie leidde tot een bureau met een scherpere strategische basis.

Klantengroei bij The Family na fusie met Open Now

29-07-2025 | 09:21:00
Het bureau verwelkomt onder meer Meerdervoort, Passend Lezen, Nederlands Centrum Jeugdgezondheid en Follow the Money.

The Family en Open Now fuseren

16-06-2025 | 10:44:00
Met gedragswetenschap als basis wil het bureau merken helpen met bewezen creativiteit en meer impact.

Open Now ontwikkelt campagne tegen vapen voor VWS

12-05-2025 | 14:02:00
Vapen onder jongeren neemt toe, terwijl veel ouders nog onvoldoende zicht hebben op de schadelijkheid ervan.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Ad-bestedingen schieten door 1 biljoen dollar

05-12-2025 | 09:58:31
Merken die investeren in resultaat, bewust innoveren en ontwerpen vóór het algoritme kunnen cultuur, aandacht en media omzetten in duurzaam voordeel.

Persuade en Hoogvliet lanceren vriendelijk merkconcept

04-12-2025 | 16:19:00
Met een vernieuwde merkstrategie en campagne laat de keten zien dat lage prijzen en een prettige winkelervaring goed samengaan.

Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line

04-12-2025 | 14:57:00
M line heeft gekozen voor Total Design voor de ontwikkeling van de merkcampagne Get ready for greatness, die deze week van start gaat op televisie, online, out-of-home, print en radio.

RA*W opent inschrijving Cannes Summer Course 2026

04-12-2025 | 13:00:00
De organisatie wil jonge creatieven meer tijd geven om met hun bureau het gesprek aan te gaan over deelname en de benodigde investering.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.