Dentsu Creative, Wefilm en Amp.Amsterdam kandideren zichzelf met Stukje Van Mij film (KPN) voor grote prijzenwinnaar 2024

Het is nog niet eens half februari en het kan heel goed zijn dat de grote prijswinnaar van dit jaar al bekend is: Stukje Van Mij.

Afgelopen jaar was Wefilm een van de grote winnaars bij de Dutch Creativity Awards met 6 Lampen (3 keer Zilver, 3 keer Brons) voor de Mis Niks film voor Interpolis. Een lange film van 3:51 minuut voor op de socials.

Nu heeft Dentsu Creative samen met Wefilm en Amp.Amsterdam een lange film (4:09 minuut) gemaakt voor KPN. In 5 dagen tijd werd de film op YouTube meer dan 100.000 keer bekeken. 

Alexander Klöpping op LinkedIn: "Wat een indrukwekkende campagne van KPN. Check de video. Het heeft alles. Een knappe track van een artiest met groot bereik, een mini-speelfilm vermomd als videoclip met een groot budget, waardevolle partners (Slachtofferhulp, Rutgers) én een belangrijke boodschap met handelingsperspectief. Met KPN als geloofwaardige afzender, want ze hebben niks direct te verkopen. Impressed."

Zijn post genereerde in de eerste 17 uur 14.507 likes, 330 comments en 1373 reposts.

Dave Frauenfelder, VP Brand, Marketing Communication & Sponsorships bij KPN: "Samen kunnen we het internet een beetje beter maken door af en toe de vraag de vraag te stellen: Hoe was jouw dag online? Deze vraag stelde wij ook aan jongeren via de #TikTokTalkshow en thuis aan de eettafel. Conclusie; Internet brengt heel veel moois maar kan ook heel hard en lelijk zijn. En, heel veel hiervan is voor velen nog onbekend. Zangeres Meau heeft het gevoel prachtig vertaald in Stukje Van Mij is samenwerking met Amp.Amsterdam. Emma Branderhorst heeft samen met het team met onder meer Dentsu Creative Amsterdam en Wefilm Creative Agency het indrukwekkend verfilmd. Alles in dit traject is met de grootste zorg en oprechte intenties gemaakt. De creatie komt binnen. En hoe. In de making of krijg je een goede indruk over hoe we dat samen hebben gemaakt. En dat hadden we niet kunnen doen, zonder iedereen die een bijdrage heeft geleverd om dit belangrijke onderwerp verder te brengen. Zoals de experts van Fonds Slachtofferhulp, Rutgers expertisecentrum seksualiteit Helpwanted, 113 Zelfmoordpreventie, Soa Aids Nederland en Francien Regelink."

www.dentsucreative.com

www.wefilm.com

www.amp.amsterdam

www.kpn.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.