Wavemaker en Tempo-Team verlengen TikTok-realityserie Tempo-Tastic

Tempo-Team is voorvechter van werkplezier en vindt dat iedereen hier recht op heeft. Een goede band met collega’s en een leuke sfeer op de werkvloer dragen hieraan bij. Met de serie Tempo-Tastic duik je in de wereld van werkbesties. Ieder seizoen nemen twee werkbesties de proef op de som door te testen hoe hard ze elkaar nodig hebben op de werkvloer. Dit alles onder streng toezicht van de host van de show en TikTok-ster Shar uit Croos. Wegens een succesvol eerste seizoen is Tempo-Tastic verlengd met een tweede, daarvoor zijn reeds 183 aanmeldingen gekomen, een spectaculair aantal.

Lange termijn x korte content

Chelsea Breur, Social Creative Director bij Wavemaker: "TikTok is bij uitstek een platform dat gedreven wordt door trends. De grote vraag is wat kortstondige trendgedreven content daadwerkelijk doet voor je merk. Met het Tempo-Tastic format haken we in op de bredere trend van reality-tv en voeden we de doelgroep met long-form content. We willen Gen Z’ers langer aan ons binden en dat doen we door unieke content te creëren die opvalt tussen de chaos van trends."

Gen Z x werkplezier

Britt Weijermars, contentmarketeer bij Tempo-Team: "Niet alleen willen we Gen Z'ers aan ons binden, we willen ook daadwerkelijk samen gaan voor meer werkplezier. Dat doen we ook in onze samenwerking met Nesim el Ahmadi in onze always-on campagne. Deze serie sluit daarop aan. Veel jongeren ervaren namelijk belemmeringen als het gaat om hun werkplezier. Collega’s zorgen juist voor méér werkplezier. Met Tempo-Tastic lanceren we een nog niet eerder gebruikt TikTok-format waarbij de échte band tussen collega’s centraal staat."

Credits:

Tempo-Team: Britt Weijermars, Marijke Visser | Bureau: Wavemaker | Executive Creative Director: Michael Maaskamp | Sr. Creatives: Chelsea Breur, Kim van Dongen | Video en edit: Stephan Timman | Account: Lisa van Zanten, Wieteke Nijkamp, Elke Mulder

www.wavemaker.nl

www.tempo-team.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

GroupM verder als WPP Media

30-05-2025 | 08:06:00
GroupM heeft zijn naam per direct omgedoopt tot WPP Media, waarmee het interntionale Britse mediabureau de link met het moederbedrijf WPP onderstreept

Internationale vakbladen: GroupM wordt WPP Media

06-05-2025 | 18:20:00
WPP heeft plannen om GroupM om te dopen tot WPP Media. Dit stellen internationale vakbladen als Adweek, Ad Age en Campaign. GroupM telt labels als Mindshare, EssenceMediacom, Wavemaker, Greenhouse, GroupM Nexus en StudioM

GroupM: This Year Next Year 2024, Dare to Choose over een veranderende AI-wereld

11-11-2024 | 13:18:00
GroupM (WPP) organiseerde op 7 november 2024 voor de 13e keer het This Year Next Year 2024 evenement, met dit jaar de ondertitel Dare to Choose. Marketing Report was in Amsterdam aanwezig en tekende dit verslag op

[Content Marketing Awards 2024] Brandstudio DPG Media: Beautygeheim of gezichtsbedrog?

08-10-2024 | 08:00:00
WELEDA wilde zich onderscheiden als authentiek groen merk en koos een strategie van storytelling in samenwerking met Flair en influencer Gwen van Poorten.

OHRA en de VakantieDiscounter winnen Audify Award voor beste audioreclame, Hanka de Bruin audio-ambassadeur 2024

04-10-2024 | 17:00:00
Het is de eerste keer in de historie van de radioreclameprijzen van Audify dat de jury twee adverteerders een Audify Award voor hun audiocommercial geeft.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.