Warner Bros. Discovery en Ocean Outdoor bundelen krachten voor de Olympische Spelen

Warner Bros. Discovery en Ocean Outdoor kondigen een partnership aan in aanloop naar de Olympische Spelen. Met de partnership heeft Ocean Outdoor de mogelijkheid om tijdens de Olympische Spelen, die in Parijs plaatsvinden van 26 juli tot en met 11 augustus 2024, dagelijks een geselecteerd aantal uur aan live-beelden van de TeamNL-wedstrijden uit te kunnen zenden via verschillende Digital-Out-of-Home schermen. Ocean Outdoor is hiermee de exclusieve partner in DOOH.
 
Op deze manier kunnen nog meer mensen de prestaties van de TeamNL sporters volgen en wordt het TeamNL-gevoel versterkt. Door middel van dit platform kan dit mondiale evenement op een unieke manier worden gevolgd.
 
Jorinde Hehanussa, Manager Partnerships en CSR bij Ocean Outdoor:benadrukt het belang van de samenwerking: "Deze samenwerking biedt ons de mogelijkheid om meerdere hoogtepunten van de Olympische Spelen live te tonen op onze digitale schermen. Hiermee halen we een stukje Parijs naar Nederland en weten we een breed publiek te (ver)binden met de prestaties van onze TeamNL sporters.
 
Darek de Groot, Senior Marketing Specialist & Social Lead bij Warner Bros. Discovery: "Warner Bros. Discovery is Home of The Olympics: bij ons is elk moment, elke sport en elke medaille te zien. Deze samenwerking sluit perfect aan bij onze ambitie om meer mensen - via meer schermen dan ooit - een ultieme Olympische Spelen beleving te geven. We zijn dan ook zeer verheugd om met Ocean Outdoor samen te werken."
 
De livestreaming en hoogtepunten zijn onder andere te zien op locaties zoals het Leidseplein, winkelcentrum Hoofddorp Vier Meren en Nieuwegein City Plaza.

www.oceanoutdoor.nl

www.warnerbros.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

GB Snowsport kiest Ocean Outdoor als outdoorpartner

03-11-2025 | 12:24:04
In een overeenkomst van 1 jaar worden hoogtepunten van Britse topatleten in skiën en snowboarden getoond op het netwerk van Ocean in Groot-Brittannië.

[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Fotograaf

27-10-2025 | 08:15:00
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Fotograaf - Amsterdam

Higuita en Fitzroy vallen in de prijzen bij Ocean Outdoor

17-10-2025 | 11:05:00
Tijdens een feestelijke awardshow in The Loft in Amsterdam heeft Ocean Outdoor de winnaars van de Digital Creative Competition 2025 bekendgemaakt

Dentsu Benelux presenteert OOH-trendrapport 2025

15-10-2025 | 12:20:00
In het OOH-trendrapport 2025 worden de belangrijkste ontwikkelingen binnen de Out-of-Home-sector voor het komende jaar uiteengezet.

Wereldhave kiest Ocean Outdoor voor digitale schermen

26-09-2025 | 12:12:22
Wereldhave heeft Ocean Outdoor Nederland geselecteerd als exclusieve partner voor de exploitatie van meer dan 150 digitale schermen in 11 winkelcentra.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team

07-11-2025 | 21:52:39
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD.  We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte

Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers

07-11-2025 | 15:20:00
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.